مجله روانشناسی

مدیریت مراکز روانشناسی

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

ایجاد روابط بلندمدت با درمانجویان+ 4 راهکار فوق‌العاده

اینکه چقدر ایجاد روابط بلندمدت با درمانجو اهمیت دارد برای همه ما روشن است. و در واقع همه کلینیک‌های برند به جای این‌که تنها به دنبال ارائه مشاوره و خدمات سلامت روان باشند، در پی ایجاد روابط بلندمدت با درمانجویان هستند و علت این موضوع هم این است که یک کلینیک روانشناسی با داشتن یک ارتباط بلندمدت با درمانجویان می‌تواند به دفعات خدمات مشاوره به مراجعینش ارائه دهد!

برخی از مدیران کلینیک‌های روانشناسی تصور می‌کنند با جذب درمانجو و ارائه خدمات مشاوره به او کار پایان یافته است و همین که خدمات مشاوره را ارائه دهند و جلسات روان‌درمانی را برگزار کنند، کار تمام شده است، اما اصلا این‌گونه نیست! در واقع در حال حاضر که در سال 2024 قرار داریم، شرایط مثل گذشته نیست! قبلا به دلیل کم بودن درمانگران یا کلینیک‌های روانشناسی، درمانجویان چاره‌ای جز انتخاب شما نداشتند و امکان داشت مجدد به سراغ شما بیایند. اما در حال حاضر این‌گونه نیست، به این دلیل که تنوع کلینیک‌های روانشناسی و میزان رقابت بسیار زیاد شده است.

ایجاد روابط بلند مدت با درمانجویان مزیت‌های بسیاری دارد، بنابراین شما باید همواره تلاش کنید این نوع ارتباط را بین خود و درمانجویانتان ایجاد کنید. در این مقاله از دکترلینک تلاش می‌کنیم تا شما را با موضوع ایجاد روابط بلندمدت درمانجویان آشنا کنیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ایجاد روابط بلند مدت با درمانجویان

اهمیت ایجاد روابط بلند مدت با درمانجویان

ناگفته، همه می‌دانیم، ایجاد روابط بلند مدت با درمانجویان مزیت‌هایی برای کلینیک روانشناسی دارد.  اما برای اینکه بر اهیمت روابط بلند مدت با درمانجویان تاکید کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

1-افزایش ارزش طول عمر مشتری یا شاخص CLV

این شاخص به این معناست، مدت زمانی که درمانجو با شما ارتباط دارد و از شما خدمات مشاوره روانشناسی دریافت می‌کند، چه قدر است. به هر میزان این شاخص بیشتر باشد یعنی مدت زمانی بیشتری است که درمانجو با شما در ارتباط است و این به این معناست که شما درآمد و سود بیشتری را کسب نموده‌اید. طبیعتا ایجاد روابط بلندمدت با درمانجو باعث افزایش ارزش طول عمر مشتری خواهد شد.

افزایش ارزش طول عمر مشتری

2-جلوگیری از ریزش مشتری

شاید این آمار هم برای شما جالب باشد که 60درصد از مشتریان، هنگام بروز اولین ناراحتی از یک کسب‌وکار، آن را ترک می‌کنند و دیگر به آن‌ها مراجعه نمی‌کنند. طبق بررسی‌های انجام شده، مشتریان این باور را دارند که حاضرند یک شانس مجدد به کسب‌وکارها بدهند، اما اکثر کسب‌وکارها تلاشی برای این کار نمی‌کنند.

حال اگر شما سعی می‌کنید یک روابط بلند مدت با درمانجویان خود ایجاد کنید، قطعا درمانجویان شما در صورت مشاهده مشکلی، به شما شانس مجدد خواهند داد و همین موضوع از ریزش درمانجویان جلوگیری می‌کند.

3-ایجاد وفاداری درمانجویان

یکی دیگر از مزیت‌های ایجاد روابط بلند مدت با درمانجویان این است که با شما با این اقدام، درمانجویان وفاداری برای خود می‌سازید. ساخت درمانجوی وفادار مساوی است با سود چند برابر!

بررسی‌ها نشان داده است که درمانجویان وفادار تا 90 درصد نسبت به درمانجویان جدید، بیشتر از خدمات درمانی استفاده می‌کنند. همین آمار نشان می‌دهد که اگر روی روابط بلند مدت با درمانجویان کار کنید، می‌توانید سود بسیار بالایی به دست آورید.

با سه مزیت ایجاد روابط بلند مدت با درمانجویان آشنا شدیم. الان زمانی است که باید ببینیم از چه راهکارهایی می‌توانیم برای ایجاد روابط بلند مدت با درمانجویان استفاده کنیم.

دریافت دمو یا نرم‌افزار مدیریت کلینیک روانشناسی

راهکارهای ایجاد روابط بلند مدت با درمانجویان

در ادامه به راهکارهایی اشاره می‌کنیم که اگر به درستی به این راهکارها عمل نمائید، به راحتی می‌توانید روابط بلند مدت با درمانجویان خود بسازید.

1-خدماتی فراتر از انتظار ارائه کنید.

درمانجویی که به کلینیک شما مراجعه می‌کند که خدمات مشاوره روانشناسی دریافت نماید و این یک امر کاملا طبیعی و بدیهی است. حال اگر شما کاری فراتر از انتظار او انجام دهید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ قطعا درمانجو علاقه زیادی به شما پیدا خواهد کرد و تلاش می‌کند که ارتباطش را با شما حفظ و بیشتر کند. از مهم‌ترین اقداماتی که می‌توانیم در این زمینه انجام دهید، می‌‌توانیم به این اقدامات اشاره کنیم:

الف) ارتباط خود را با درمانجو بعد از جلسات مشاوره ادامه دهید. برای مثال درباره راهکارهایی که در جلسه قبل به او داده‌اید، از او بپرسید که به چه میزان به آن‌ها پایبند بوده است.(سیستم پیگیری درمان دکترلینک راهکاریست که برای این مورد برای شما کارایی بسیار بالایی دارد)

ب) احساس خاص بودن در او ایجاد کنید. بگذارید درمانجو احساس کند، شما به درمان او بسیار اهمیت می‌دهید. به این ترتیب درمانجو قطعا روابط طولانی‌تری با شما ایجاد خواهد کرد.

د) این امکان را فراهم کنید که درمانجو بتواند در مواقع خاص، اگر به صحبت و دریافت مشاوره از شما نیاز داشت بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار کند. در اینجاست که سیستم مشاوره آنلاین دکترلینک را به شما پیشنهاد می‌‌دهیم.

2-روابط‌تان را با درمانجو شخصی‌سازی کنید.

اگر به دنبال یک راهکار ساده برای ایجاد روابط بلند مدت با درمانجویان خود هستید به سراغ شخصی‌سازی روابط بروید. در حال حاضر این مورد بسیار میان کسب‌وکار مجبوب شده است و همه آن‌ها تلاش می‌کنند تا از این روش برای حفظ ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنند. نیازی نیست اقدامات سختی در این زمینه انجام دهید، فقط کافی است به نکات زیر توجه کنید:

الف) درمانجوی خود را بشناسید و متناسب با او، ارتباط برقرار کنید. برای مثال برخی از تماس تلفنی و صحبت‌های طولانی خوششان نمی‌آید شما برای ارتباط با او و پیگیری درمان می‌توانید با ایمیل یا پیامک با آن شخص ارتباط بگیرید.

ب) از ابزارهای ارتباطی مانند شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر یکی از ابزارهای فوق‌العاده برای این کار هستند. سعی کنید با استفاده از شبکه‌های اجتماعی ارتباطتان را با درمانجو حفظ کنید.

استفاده از شبکه‌‌های اجتماعی

3- درمانجوی خود را درک کنید.

برای مثال شما باید بدانید که درمانجوی شما چه نیازهایی دارد و تمایل دارد چگونه با او برخورد کنید. اگر تلاش کنید این موضوعات را متوجه شوید به راحتی می‌توانید با وی ارتباط بگیرید. برای مثال مراجعین دوست دارند در بدو ورود به کلینیک یا مطب با رفتار صمیمانه پرسنل پذیرش مواجه شوند. با دانستن این نکته می‌توانید از پرسنل خود بخواهید چنین رفتاری با مراجعین داشته باشند.

4-به بهبود تجربه درمانجو اهیمت دهید.

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در زمینه ایجاد روابط بلند مدت با بیمار باید انجام دهید این است که به تجربه بیمار، توجه ویژه داشته باشید. ایجاد تجربه مثبت برای بیماران باعث می‌شود، که بیمار راحت‌تر با شما ارتباط برقرار کند.

کلام پایانی

مواردی که در این مقاله اشاره کردیم مواردی بودند که شما باید برای ایجاد روابط بلند مدت با درمانجویان یا بیماران در نظر داشته باشید. فراموش نکنید که در حال حاضر یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید در زمینه حفظ کسب‌کار خود انجام دهید این است که تلاش کنید ارتباط خوبی با بیماران خود داشته باشید.

ما در این مقاله تلاش کردیم شما را با موضوع ایجاد روابط بلند مدت با درمانجویان و اهیمت آن آشنا کنیم. امیدواریم از خواندن این مقاله بهره کافی برده باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک

مزایای استفاده از سرویس ابری نرم‌افزار مدیریت کلینیک دکترلینک

هر روز و شاید بدون اغراق در هر ساعت، همه ما به سیستم‌هایی قوی‌تر، سریع‌تر و کارآمدتر نیاز داریم. خوشبختانه انواع سرویس‌ ابری به هدف تامین همه این نیازها توسعه پیدا کرده‌اند. امروز می‌خواهیم نگاهی به استفاده از سرویس‌های ابری در نرم‌افزارهای مدیریت کلینیک اشاره کنیم.

سامانه ابری چیست؟

ساده‌ترین روش برای توضیح این سرویس، اشاره به پیام‌رسان تلگرام است. در واقع اگر شما هم برای ذخیره عکس‌ها و داده‌های مهم خود، اطلاعاتتان را به پیام‌های ذخیره شده در تلگرام خودتان ارسال می‌کنید، در واقع به نحوی در حال استفاده از سرویس‌های ابری هستید. 

سرویس‌ ابری در واقع یک زیرساخت است؛ زیرساختی که دارای بعد فیزیکی و نرم‌افزاری است. در سرویس ابری امکان افزودن قابلیت‌های سخت‌افزاری مانند پردازنده، رم، حافظه و ... را در کوتاه‌ترین زمان ممکن داریم بدون اینکه خودمان مستقیما درگیر مسائل سخت‌افزاری شویم. وجود چنین ویژگی‌هایی به ما این اجازه را می‌دهد که فضای اطلاعاتی خود را به راحتی گسترش دهیم، دقیقا مانند یک ابر! در واقع ابری بودن یک سیستم یعنی قابل گسترش بودن آن و این یعنی از بین رفتن محدودیت‌ها.

سرویس‌ ابری چیست؟

در یک سرویس ابری لازم نیست که شما یک سرور قوی برای کسب و کار خود تهیه کنید، شبکه خاصی طراحی کنید یا نیروی متخصص برای نگه‌داری از سرویس استخدام کنید. در واقع در سامانه‌های ابری متداول، شرکت‌های ارائه دهنده، مسئولیت حفظ، نگهداری و امنیت اطلاعات را برعهده می‌گیرند و این موضوع باعث کاهش هزینه‌های کلینیک، افزایش سرعت فرآیندها و انعطاف‌پذیری خدمات کلینیک می‌شود.

از خصوصیات ذاتی سرویس ابر این است که باعث می‌شود اطلاعات در نقاط مختلف جغرافیایی توزیع گردد و پشتیبان‌گیری مستمر از اطلاعات نیز در این نقاط صورت گیرد که البته با این کار امنیت اطلاعات نیز تضمین می‌گردد.

استفاده از سرویس ابری در کلینیک روانشناسی

هر کلینیک اعم از کلینیک‌های روانشناسی، برای نگه‌داری از داده‌های مهم خود و درمانجویان، به یک بخش بایگانی نیاز دارند. علاوه بر داده‌های بایگانی، پرونده‌ی الکترونیک درمانجویان، اطلاعات جلسات روان‌درمانی توسط کارمندان و درمانگران تولید می‌شوند.

هر فردی درون کلینیک می‌داند، حذف ناگهانی حتی یکی از جزئی‌ترین این اطلاعات و داده‌ها می‌تواند چه آسیبی به درمانجویان و حتی کلینیک وارد کند. بنابراین همه کلینیک‌های درمانی از جمله کلینیک‌های روانشناسی به یک فضای امن، بزرگ و قابل اطمینیان برای حفظ و نگهداری از داده‌های خود نیاز دارند و رایانش ابری می‌تواند این فضا را در اختیار کلینیک‌ها قرار دهد. اما این فضا کجاست؟

چطور یک کلینیک روانشناسی می‌تواند از سرویس ابری بهره بگیرد؟

شاید در نگاه اول، اینکه چطور از سرویس ابری برای مدیریت فرآیندهای ثبت و نگهداری اطلاعات در کلینیک روانشناسی می‌توان استفاده کرد، پیچیده و سخت به نظر برسد، اما اینگونه نیست! ما با هدف اینکه کلینیک‌های روانشناسی بتوانند داده‌های مهم خود را در یک فضای امن، انعطاف‌پذیر و مقرون به صرفه، نگهداری کنند، نرم‌افزار مدیریت کلینیک روانشناسی دکترلینک را طراحی کرده‌ایم.

سرویس ابری نرم‌افزار مدیریت کلینیک دکترلینک

نرم‌افزار مدیریت کلینیک روانشناسی دکترلینک یک نرم‌افزار کاملا cloud base است. نرم‌افزاری بر پایه‌ی ابر که نصب و پردازش آن‌ها در سرور دکترلینک صورت می‌گیرد. این نرم‌افزارها نیاز به نصب روی سیستم یا سرور کلینیک روانشناسی ندارند و برای استفاده از آن فقط کافی است که به سرور دکترلینک متصل شوید.

نرم‌افزار دکترلینک بر پایه اینترنت است و برای نصب و نگهداری از سوی کلینیک به نوعی خاصی از سیستم کامپیوتری نیاز ندارید. تمام اطلاعات کلینیک روانشناسی از جمله اطلاعات درمانجویان، داده‌ها و اطلاعات مالی و حسابداری را می‌توان به کمک این سیستم ابری در فضای اینترنت با بالاترین حد ایمنی و ساده‌ترین شیوه دسترسی ذخیره کرد. استفاده از نرم‌افزار دکترلینک علاوه بر سهولت استفاده، از مزایای بسیاری برخوردار است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

مزایای سرویس ابری دکترلینک برای کلینیک‌های روانشناسی

گسترش‌پذیری

این ویژگی سیستم دکترلینک، شما را از پرداخت هزینه‌های زیاد برای سرمایه‌گذاری جهت خرید سرورهای قوی، خرید نرم‌افزار گران‌قیمت، استخدام نیروی فنی برای ایجاد شبکه و موارد دیگر بی‌نیاز می‌کند. در واقع شما به جای پرداخت هزینه‌های زیاد در یک وهله برای امکاناتی که ممکن است زمانی به آن‌ها نیاز باشد و زمانی نیاز نباشد، از طریق سیستم دکترلینک، هر زمان که نیاز به زیرساخت‌های بیشتر (نرم‌افزاری و سخت‌افزاری) داشتید می‌توانید آن را به کلینیک خود اضافه کنید.

مقرون به صرفه بودن

با توجه به بحث گسترش‌پذیری که در بالا به آن اشاره شد، با سیستم ابری شما دیگر نیازمند سرمایه‌گذاری کلان بر روی تجهیزات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و فنی نیستید. از سوی دیگر معمولا قیمت نرم‌افزار ابری مانند دکترلینک بسیار پائین‌تر است؛ چرا که هزینه کمتری برای پشتیبانی نرم‌افزار لازم است.

امنیت

اکثر افراد تصور می‌کنند، سیستم‌های تحت وب دارای امنیت پائین‌تری هستند، چون احتمال حملات سایبری در مورد این سیستم‌ها ممکن است افزایش پیدا کند؛ این نگرانی معقول است؛ اما باید بدانید که پشتیبانی و نظارت بر سیستم‌های ابری بسیار جامع‌تر، دقیق‌تر، توسط افراد کاملا متخصص و با تجهیزات حرفه‌ای در زمینه امنیت صورت می‌گیرد که در مقایسه با سیستم‌های تحت سرور از اطمینان بالاتری برخوردار هستند.

از سوی دیگر در سیستم ابری شما نگرانی مسائل مربوط به سخت‌افزار، خرابی سخت‌افزار و همچنین حوادث غیرمترقبه در محل نگهداری سرویس را ندارید. چون backupهای متعدد در فضاهای مختلف از اطلاعات به طور مستمر گرفته می‌شود.

امنیت بالای سرویس‌های ابری

دسترس‌پذیری

نرم‌افزار ابری دکترلینک بر بستر اینترنت ارائه می‌شود و هر شخصی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می‌تواند از این نرم‌افزار استفاده کند. در واقع شما برای استفاده از سرویس دکترلینک وابسته به سیستم نخواهید بود و با داشتن مرورگر، اپلیکیشن یا نرم‌افزار می‌توانید به سرویس دکترلینک دسترسی داشته باشید.

سرعت زیاد

در سیستم ابری مانند نرم‌افزار دکترلینک، زمانی را برای راه‌اندازی نرم‌افزار و نصب آن صرف نمی‌کنیم و از سوی دیگر آنطور که در سیستم سنتی، سرعت نرم‌افزار بسیار وابسته به سخت‌افزار موجود است، در سیستم ابری چنین نیست.

کلام پایانی

در این مقاله به مزیت سرویس ابری در نرم‌افزار مدیریت کلینیک روانشناسی دکترلینک اشاره کردیم. سیستم دکترلینک یک سیستم مبتنی بر ابر است. بنابراین شما می‌توانید داده‌های خود را در یک فضای امن، منعطف، با سرعت بالا و دسترس‌پذیری آسان ذخیره و از آن استفاده کنید.

اگر تمایل به استفاده از مزایای سرویس ابری دکترلینک دارید با شماره‌های 09120044824 و 02122067635 تماس حاصل فرمائید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک

مدیریت زمان در کلینیک روانشناسی با نرم‌افزار دکترلینک

نرم‌افزار دکترلینک کمک می‌کند، کلینیک‌های روانشناسی در بودجه و وقت‌شان صرفه‌جوئی کرده و با کمک اتوماسیون نمودن کارها، وقت خود را صرف انجام کارهای مهم‌تر کنند.

در هر جایی و در هر کاری، زمان خیلی مهم است. مدیریت زمان در کلینیک روانشناسی هم از این قاعده مستثنی نیست. هر چه در مدیریت زمان بهتر عمل کنید، می‌توانید کارهای بیشتری را انجام دهید و در نهایت درآمد بیشتری کسب کنید. مدیریت زمان به کل فرآیند درون کلینیک مربوط می‌شود. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید یک تماس پیگیری با بیمار بگیرید، تولد درمانجویان را تبریک بگوئید، رویدادها را هماهنگ کنید یا لیست کارهایتان را تنظیم کنید. در هر صورت مدیریت زمان نفش مهمی در پیشبرد موفقیت‌آمیز کارهای کلینیک دارد.

مدیریت زمان در کلینیک روانشناسی

مدیریت زمان در کلینیک روانشناسی با دکترلینک

با خرید یک نرم‌افزار مانند سیستم هوشمند دکترلینک و استفاده از آن به راحتی می‌توانید زمان را در کلینیک‌تان مدیریت کنید. در بازار نرم‌افزارهای مدیریت کلینیک کم نیستند؛ ولی بسیاری از این نرم‌افزارها شاید آنطور که باید برای یک کلینیک روانشناسی کارایی داشته باشند، فایده ندارند. اگر قرار است هزینه کنید و ابزاری خریداری کنید، ابزاری بخرید که همه کارها را انجام دهد. با این کار در وقت و بودجه خود صرفه‌جویی کنید.

با استفاده از نرم‌افزاری مانند نرم‌افزار دکترلینک می‌توانید، خیلی از کارها را اتوماتیک انجام دهید. با اتوماسیون نمودن کارهای تکراری و وقت‌گیر می‌توانید زمان زیادی را برای خود بخرید. و وقت خود را صرف کارهای مهم‌تر مانند ویزیت مراجعین بپردازید.

مزایای مدیریت زمان در کلینیک روانشناسی

1-با استفاده از این نرم‌افزار اطلاعات مراجعین در پرونده‌های الکترونیک نگه‌داری می‌شود. در نتیجه علاوه مدیریت دقیق و نگه‌داری آسان این پرونده‌ها، دسترسی به اطلاعات پرونده آسان و سریع انجام می‌شود و لازم نیست، مدت زمان زیادی را برای پیدا کردن یک پرونده در بین انبوه پرونده‌های کاغذی بگذرانید، در ضمن بازیابی اطلاعات پرونده هر درمانجو به سرعت انجام می‌شود و باعث صرفه‌جویی در زمان می‌گردد.

2- با سیستم نوبتدهی، درمانجویان به صورت آنلاین اقدام به ثبت نوبت خود می‌کنند. در نتیجه زمان تیم پذیرش یا منشی مطب و هم درمانجویان برای ثبت نوبت ذخیره می‌شود.

3- با سیستم پیگیری درمان، یک روز قبل از قرار ملاقات، تاریخ و ساعت ملاقات برای درمانجو پیامک می‌شود. بنابراین لازم نیست تیم پذیرش، با تماس‌های تلفنی قرار ملاقات را تک به تک به درمانجویان یادآوری کنند. به این ترتیب به علت فراموشی نوبت یا تاخیر زمان‌دهی نوبت‌ها به نحو احسن انجام می‌شود.

4- با سیستم نوبتدهی دکترلینک، با محاسبه زمان لازم برای هر درمانجو، ساعت حضور در کلینیک به درمانجو اطلاع داده می‌شود. در نتیجه از انتظار طولانی درمانجو در کلینیک خودداری می‌شود.

5- در این نرم‌افزار سهم دقیق هر درمانگر و گزارشات مالی مربوط به تمام ویزیت‌ها ثبت می‌گردد، در نتیجه لازم نیست وقت مدیریت کلینیک یا پرسنل صرف جمع‌اوری گزارش ویزیت‌ها و محاسبه سهم درمانگران و کلینیک گردد.

مزایای مدیریت زمان با نرم‌افزار دکترلینک

1-مدیریت تقویم

با استفاده از این ویژگی نرم‌افزار می‌توانید، نوبت‌ها، رویدادها یا فعالیت‌ها را مستقیما ایجاد کنید. فقط با چند کلیک ساده می‌توانید هر نوبت، فعالیت، جلسه یا رویدادی را به تاریخ و ساعت مشخصی اختصاص دهید.

مدیریت تقویم در نرم‌افزار دکترلینک

2-لیست برای انجام کارها

به عنوان یک فعالیت اصلی مدیریت زمان، لیست نوبت‌های هر روز، هر هفته و هر ماه، به خوبی سازماندهی می‌شوند. همه نوبت‌ها، فعالیت‌ها، جلسه‌ها و یادآوری‌ها در تقویم‌تان قابل مشاهده هستند.

3-مدیریت اجرایی

همه رویدادها و فعالیت‌هایی که در نرم‌افزار ثبت می‌کنید ممکن است هنگام پیگیری و ارزیابی عملکردتان در دستیابی به اهداف تعیین شده در نظر گرفته شوند. تمام اهداف، دستاوردها و عملکرد کلی‌تان را می‌توانید در داشبورد ارزیابی کنید.

4-ویژگی‌های دیگر

نرم‌افزار مدیریت کلینیک فقط ابزاری برای مدیریت زمان در کلینیک روانشناسی نیست، بلکه بسیار فراتر از آن است. این ابزار به شما در مدیریت ارتباط با درمانجویان کمک می‌کند. همچنین با اتوماسیون کردن برخی از فعالیت‌ها به صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کند. این ابزار در جذب بیمار و تبلیغات کلینیک و کاهش هزینه‌ها نیز بسیار موثر است. در کل این نرم‌افزار باعث می‌شود، از نقطه نقطه فعالیت کلینیک‌ـان مطلع باشید. این نرم‌افزار راه موفقیت را برایتان هموار کرده و باعث افزایش درآمد می‌شود.

کلام پایانی

مدیریت زمان در همه بیزینس‌ها مهم است. همه دوست دارند از وقتی که دارند نهایت استفاده را ببرند و درآمد بالایی را تجربه کنند، کارهای زیادی انجام دهند و در عین حال سریع و ساده از کنار چیزی رد نشوند. برای این کار باید زمان را به خوبی مدیریت کنند. برای مدیریت زمان ابزارهای متعددی وجود دارد؛ ولی بسیاری از این ابزارها برای یک کلینیک روانشناسی مفید نیستند و استفاده از آن‌ها موجب اتلاف وقت و بودجه می‌شود.

به کمک مدیریت زمان با نرم‌افزار دکترلینک تحول اساسی در کلینیک خود ایجاد کنید. در مقاله بالا هر آنچه لازم بود بیان شد. اگرمطلب یا سوالی دارید در کامنت از ما بپرسید یا با شماره‌های 09120044824 و 02122067635 تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک

راهنمای جامع برگزاری کارگاه آنلاین روانشناسی

کارگاه روانشناسی آنلاین یک سخنرانی و یا جلسه‌ای آموزشی است که تحت وب انجام می‌شود. پلتفرم برگزاری کارگاه‌های آنلاین و یا جلسات تعاملی معمولا بخش‌های گوناگونی دارند. در این کارگاه‌ها، روانشناسان و مشاوران می‌توانند میزبان افراد باشند و به ارائه‌ی مباحث و محتواهای روانشناسی بپردازند. این کارگاه‌ها فرصت خوبی هستند که روانشناسی علاوه بر اینکه دانش خود را با مخاطبان در میان بگذارند، برندشخصی یا سازمانی خود را ترویج دهند. برگزاری کارگاه روانشناسی، راهی موثر برای جذب درمانجویان جدید است.

کارگاه روانشناسی، راهی موثر برای جذب درمانجو

ویژگی پلتفرم‌های برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین

در یک کارگاه آنلاین آموزشی شرکت کننده می‌تواند از مدرس یا سخنران برای صحبت کردن اجازه بگیرد و در بحث ورود کند. شرکت در یک کارگاه آنلاین به سادگی ثبت نام در آن است. برای ثبت نام شرکت کنندگان معمولا باید آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را ارائه دهند. پس از آن یک لینک خصوصی برای ورود به کارگاه برای آن‌ها ارسال می‌شود. موقعی که روز برگزاری کارگاه فرا برسد، آن‌ها برای پیوستن به اتاق تنها باید روی آن لینک کلیک کنند.

مزایای برگزاری کارگاه‌های روانشناسی آنلاین

کارگاه روانشناسی آنلاین یک کنفرانس تعاملی است و برجستگی‌اش نسبت به سایر رسانه‌های مشابه را از همین خاصیت تعاملی بودنش وام می‌گیرد. به همین خاطر است که افراد، یعنی هم ارائه دهندگان کارگاه و هم مخاطبان، از این نوع کارگاه‌ها به خوبی استقبال می‌کنند. بیائید از هر دو منظر به مزایای برگزاری کارگاه‌های آنلاین، نگاه کنیم.

مزایای برگزاری کارگاه و جلسات روانشناسی آنلاین برای مخاطبان

  • قیمت مقرون به صرفه: معمولا کارگاه‌های روانشناسی آنلاین نسبت به نمونه‌های مشابه حضوری، ارزان‌ترند.
  • صرفه‌جویی در زمان: افراد مجبور نیستند برای رفت و آمد در مسیر برگزاری کارگاه زمان صرف کنند.
  • امکان ثبت و ضبط: فیلم کارگاه‌ها برای ارائه به مخاطبان ضبط می‌شود. واو به واو!
  • امکان تعامل با روانشناس: مخاطبان می‌توانند به صورت ویدئویی، صوتی و یا چت با روانشناس وارد تعامل شوند.

مزایای برگزاری کارگاه‌های روانشناسی آنلاین

اما تنها این مخاطبان نیستند که از شرکت در کارگاه‌های روانشناسی آنلاین استقبال می‌کنند. روانشناسان نیز درست به دلایل مشابه از ایده برگزاری کارگاه روانشناسی به صورت آنلاین استقبال می‌کنند.

مزایای برگزاری کارگاه آنلاین روانشناسی برای روانشناسان

  • تعامل موثر: مانند کارگاه‌های حضوری، امکان تعامل به افزایش انگیزه و مشارکت مخاطبان کمک می‌کند.
  • توزیع آسان اطلاعات: یکبار همه اطلاعات لازم منتشر می‌شود و همه افراد حاضر در کارگاه روانشناسی از آن سود می‌برند.
  • محتوای همیشه سبز: موضوعات و مطالب همواره قابل به روزرسانی و بازنشر هستند.

مزایای برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین برای درمانجویان

ظرفیت بالای برگزاری کارگاه: شاید یکی از محدودیت‌ها در برگزاری کارگاه‌های روانشناسی حضوری، ظرفیت مکان برگزاری باشد. اما این مشکل در کارگاه‌های روانشناسی آنلاین وجود ندارد. برای مثال برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین با استفاده از پلتفرم دکترلینک تا 1000 نفر ظرفیت دارد.

دکترلینک ابزاری قدرتمند برای برگزاری کارگاه‌های آنلاین روانشناسی و گروه درمانی

 

چطور یک کارگاه روانشناسی آنلاین برگزار کنیم؟

برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین این فرصت را به روانشناسان می‌دهد که علاوه بر اینکه دانش و تجربیات خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارند، برند شخصی یا سازمانی خود را ترویج دهند! ما در ادامه به شما خواهیم گفت چطور مرحله به مرحله یک کارگاه روانشناسی آنلاین برگزار کنید.

1- انتخاب موضوع

هیچ چیز مهم‌تر از انتخاب یک عنوان و موضوع مناسب برای برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین که می‌خواهید برگزار کنید، نیست. ممکن است فکر کنید درباره یک اصل بدیهی و پیش پاافتاده حرف می‌زنم. و بگوئید معلوم است که بدون عنوان نمی‌شود کارگاهی برگزار کرد! با وجود این بسیاری از روانشناسان، موضوع کارگاه را دست کم می‌گیرند. به همین خاطر اغلب کارگاه‌هایی که برگزار می‌کنند راه به جایی نمی‌برد و شوقی در مخاطب برنمی‌انگیزد. چرا که آنان نه به تناسب موضوع با رسانه‌ای که در آن به ارائه می‌پردازند فکر کرده‌اند و نه ایده‌ای برای نحوه ارائه کارگاه دارند.

در حقیقت منظور آن است که هر موضوعی برای برگزاری یک کارگاه روانشناسی آنلاین مناسب نیست. هدف از برگزاری چنین کارگاهی، انتقال اطلاعات مفید و همچنین تبادل نظر درباره موضوع کارگاه است. ارائه دهندگان کارگاه، باید موضوعی را انتخاب کنند که با سلیقه‌ی مخاطب هدف تطابق دارد، چالش جدیدی را به همراه راه‌حل مطرح می‌کند و همچنین قابلیت طرح در پشت مانیتور را دارد.

انتخاب موضوع مناسب برای برگزاری کارگاه آنلاین روانشناسی

2- انتخاب تاریخ و زمان مناسب برای برگزاری کارگاه آنلاین روانشناسی 

زمان برگزاری کارگاه آنلاین، نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت آن دارد. گزارش‌های به دست آمد از بررسی کارگاه‌های موفق و ناموفق نشان می‌دهند سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه بهترین روز برای برگزاری هر رویدادی از جمله یک کارگاه آموزشی است. اما تنها به این گزارش‌ها اکتفا نمی‌کنیم.

تاریخ و ساعت برگزاری کارگاه آنلاین را متناسب با وقت مخاطبان، زمان برگزاری کارگاه‌های آنلاین سایر همکاران و تعطیلات رسمی انتخاب کنید. علاوه بر این بهتر است چند هفته زودتر برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین را به صورت مستمر تبلیغ کنید تا مخاطبان بتوانند زمان را با تاریخ برگزاری کارگاه آنلاین تنظیم کنند.

3- بررسی سخت‌افزارهای برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین

در روزگاری هستیم که بسیاری از مردم وقت خود را در فضای دیجیتال سپری می‌کنند. و کمتر کسی هست که اینترنت مناسب یا دوربین و کامپیوتر نداشته باشد. با این حال به داشتن این موارد به عنوان تجهیزات لازم برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین اشاره می‌کنیم:

میکروفون: اگر از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید به احتمال زیاد لپ‌تاپ دارای یک میکروفون داخلی است. البته اغلب این میکروفون‌ها از کیفیت مناسبی برخوردار نیستندو به همین خاطر ممکن است به نرم‌افزارهایی برای فیلتر نویز نیاز داشته باشید.

هدست: از میکروفون هدست، بی‌سیم استفاده کنید. این میکروفون‌ها به شما اجازه می‌دهند هنگام برگزاری کارگاه کمی تحرک داشته باشید و کم‌تر مجبور باشید خودتان را به لپ‌تاپ بچسبانید.

دوربین: همه لپ‌تاپ‌ها یک وب‌کم داخلی دارند. اگر تمایل دارید تصاویر با کیفیت داشته باشید، بهتر است از یک وب‌کم حرفه‌ای استفاده کنید.

اتصال اینترنت: کیفیت پائین اتصال به اینترنت همیشه دردسر ساز است. هر طور شده قبل از کارگاه پهنای باند اینترنت را چک کنید.

4- پیش از شروع کارگاه، محتوا را آماده کنید.

توصیه می‌کنم قبل از برگزاری کارگاه محتوای خودتان را در قالب پاورپوینت، ویدئوهای از قبل آماده شده و تصاویر، آماده کنید. محتوای از پیش آماده شده به شما در صرفه‌جویی در زمان و درک مفاهیم پیچیده برای مخاطبان کمک می‌کند.

5- موانع برگزاری کارگاه را به حداقل برسانید.

موانع و تداخلات برگزاری کارگاه آنلاین اغلب مربوط به تداخلات فنی است. بهتر است پیش از برگزاری کارگاه این تداخلات را پیش‌بینی کرده و به حداقل برسانید.

تداخل صوتی

1- تلفن‌ها را قطع کرده و موبایل خود را در حالت پرواز قرار دهید. زنگ‌ موبایل و تلفن هم کیفیت صدای شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند و هم باعث پرت شدن حواستان می‌گردند.

2- اگر میکروفون از طریق کابل به کامپیوتر متصل است، مطمئن شوید کابل آن از روی کابل‌های دیگر عبور نمی‌کند، چرا که این وضعیت موجب نویز می‌شود.

تداخل تصویری

1-پس زمینه ساده را برای تصویر خود انتخاب کنید. بهتر است اشیاء اضافه یا تزئینی را از پشت سرتان بردارید و از قابلیت زوم دوربین برای حذف بخشی از پس‌زمینه استفاده کنید.

2- قبل از کارگاه مطمئن شوید که دوربین سالم است و لنز دوربین عاری از لکه و خراشیدگی است.

تداخل اتصال

1-مطمئن شوید برنامه یا ویندوز در حال بروزرسانی نیست. بروزرسانی در حین برگزاری کارگاه آنلاین، کیفیت اتصال اینترنت را بسیار تحت تاثیر قرار می‌دهد.

2- تمام سرویس‌های همگام سازی داده‌ها مانند سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری را خاموش کنید.

3- مطمئن شوید که در حین کارگاه پخش ویدئو از یوتیوب، حجم پهنای باند شما را اشغال نمی‌کند.

4- دستگاه‌های غیرضروری متصل به اینترنت را قطع کنید.

بخشی از موانع احتمالی در حین برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین می‌توانند غیرقابل پیش‌بینی باشند و یا برطرف ساختن این موانع شما را به دردسر اندازد. پس توصیه می‌کنم برای برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین حتما از پشتیبانی پلتفرم‌های برگزاری کارگاه آنلاین مانند پلتفرم دکترلینک استفاده کنید تا هنگام برگزاری از کمک‌های تیم پشتیبانی فنی آن بهره ببرید.

پلتفرم برگزاری کارگاه روانشناسی دکترلینک

ویژگی‌های پلتفرم برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین دکترلینک

  • امکان برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین و گروه درمانی تا سقف 1000 نفر
  • امکان رکورد کارگاه آنلاین و فروش فیلم به صورت جداگانه
  • امکان یادآوری کارگاه آنلاین به مخاطبان
  • امکان ارائه گواهی‌نامه برای مخاطبان
  • برخورداری از پنل مالی مختص کارگاه

کلام پایانی

برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین، امروزه از اهمیت زیادی برای تبادل دانش با مخاطبان و کمک به آن‌ها دارد. همچنین این کارگاه‌ها تاثیر زیادی در ساخت برند شخصی درمانگران و روانشناسان دارد.

برجسته‌ترین ویژگی این کارگاه‌ها، خاصیت تعاملی آن‌هاست. در این کارگاه‌ها مخاطبان می‌توانند به صورت صوتی و تصویری یا متنی با روانشناسان تعامل داشته باشند.

در این مقاله سعی کردیم به هرآنچه پیرامون برگزاری یک کارگاه روانشناسی آنلاین وجود دارد، بپردازیم.

اگر تمایل به برگزاری کارگاه‌های روانشناسی از طریق پلتفرم دکترلینک هستید با شماره‌های 09120044824 و 02122067635 تماس حاصل فرمائید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک

تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳

سلامت روان از اهمیت بسزایی برخوردار است و اثر مستقیمی بر سلامت جسم دارد زیرا جسم و روح مانند تار و پود یک پارچه هستند و در صورت آسیب یکی دیگری نیز آسیب می بیند. برای برخورداری از سلامت روان و حل مشکلات روحی و روانی مراجعه به روانشناس و مشاور الزامی است . امروزه با افزایش مشکلات روحی و روانی در جامعه اهمیت و نقش موثر روانشناسی در زندگی  و وجود روانشناس و مشاور بیشتر احساس می شود. با تبریک این روز به جامعه روانشناس و مشاور و همه آنانی که برای آرامش روانی جامعه تلاش می کنند.


مریم بیگی و سعید بیگی

 

به رسم هر سال در این روز با ارزش، تیم فروش دکترلینک برای دوستانی که طی یک هفته آینده اقدام به سفارش محصول دکترلینک نمایند از ۲۰٪ تخفیف این روز  برخوردار می شوند.

 

برای سفارش محصول دکتر لینک لطفا با شماره های ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ و ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ تماس بگیرید و حتما ذکر کنید که از تخفیف ۲۰٪ روز روانشناس استفاده می کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک

CRM روانشناسی

ویژگی های CRM روانشناسی

  • جذب مراجع بیشتر به کلینیک روانشناسی
  • ایجاد نظم در کلینیک روانشناسی
  • رضایت درمانگر از محاسبه دقیق سهم کلینیک و سهم درمانگر
  • افزایش درخواست ویزیت بیشتر توسط مراجع
  • افزایش دامنه فروش در کلینیک روانشناسی
  • امیدواری مدیر و سهام داران کلینیک از تاسیس کلینیک روانشناسی

5 ویژگی و امکانات CRM روانشناسی که لازمه‌ موفقیت هر کلینیک است
تو دنیای کسب‌وکار امروز که عصر دیتا هم هست، فروش اصلا کار ساده‌ای نیست. احتمالا شما هم متوجه شدید که همه‌چی به مراجع بستگی داره، کلینیکی برنده‌اس که بتونه ارتباطش رو با مراجعین خیلی خوب حفظ کنه. و میدونید که باید یه مزیتی برای شکست رقبا داشته باشه. پس برای موفقیت باید منظم باشید و از کوچیک‌ترین اطلاعات هم راجع‌به مراجعین، نگذرید. همه این نیازمندی‌هایی که گفتم رو، میشه با یه نرم ‌افزار مدیریت ارتباط با مراجعین یا همون CRM روانشناسی رفع کرد. تو این مقاله براتون توضیح میدم، که چرا اینقدر قاطعانه راجع به CRM روانشناسی صحبت کردم. و اصلا مگه CRM روانشناسی چه ویژگی‌هایی داره که داشتنش اینقدر مهم میشه؟ و اینکه چطور میتونه کلینیک تون رو زیرورو کنه؟

امکانات نرم افزار CRM روانشناسی
قبلا گفتیم که CRM روانشناسی یه نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مراجعین هست که به برقراری ارتباط درست و اصولی با مراجعین، کمک می‌کنه. یکی از ساده‌ترین کاربردهای CRM روانشناسی اینه که اطلاعات مراجعین رو ذخیره می‌کنید و توی تمام مراحل یه فروش موفق، می‌تونین از قابلیت‌های CRM روانشناسی کمک بگیرین. اما چه ویژگی‌هایی این نرم‌افزار رو اینقدر خاص کرده؟

 

5 مورد از مهم‌ترین ویژگی ‌ها و امکانات نرم ‌افزار CRM روانشناسی
۱- ایجاد نظم در کلینیک روانشناسی
هنگامی که مسئول پذیرش یک دفتر یا سررسید را روی میز خود برای مدیریت نوبت ها میگزارد و انتظار دارد همه چی خاطرش بماند اولین نقطه بی نظمی نمایان می شود. مسیری که همیشه با شکست، نارضایتی و خطای انسانی فراوان رو برو می شود. هنگامی که یک کلینیک روانشناسی از CRM روانشناسی استفاده می کند از نوبت دهی یا نوبت گیری و حتی پیگیری نوبت به صورت خودکار و خیلی راحت اجرا می شود.
۲- کاهش خطای محاسبه سهم کلینیک و سهم درمانگر
یکی از بزرگترین نگرانی های مدیران و حسابداران کلینیک های روانشناسی محاسبه سهم هاست که باید فعالیت یک ماه مسئول پذیرش را که در دفتر نوشته شده را وارد اکسل کنن و دونه دونه هزینه ها را محاسبه کنند. ممکن است چالش های تخفیفی هم داشته باشند که خود یک دردسر دیگر به حساب می آیند. همیشه محاسبه هزینه اگر خود درمانگر معرف باشد یا کلینیک معرف باشد و مخصوصا اگر درصد سهم آن ها متفاوت باشد یک چالش بزرگ دیگر می باشد که همه این ها توسط CRM روانشناسی رفع می شود.
۳- افزایش رضایت مراجعین روانشناسی
هنگامی که یک مرکز روانشناسی برای نوبت های مراجعین زمانی را تنظیم میکند نیاز دارد به آن مراجع در زمان ویزیت ایشان یا زودتر یادآوری کند، معمولا این کار با اشتباه صورت میگیرد یا به کلی فراموش می شود. وجود یک سیستم crm روانشناسی می تواند این فرایند را به صورت خودکار برای مراکز روانشناسی آسان کند و دیگر دغدغه یادآوری نوبت ها را در بخش پذیرش نخواهید داشت.
۴- گسترش دامنه فروش کلینیک روانشناسی
وقتی شما یک بستر مناسب برای گسترش کاری داشته باشید می توانید کانال های درآمدی خود را بیشتر کنید این موضوع با داشتن یک ابزار مناسب امکان پذیر می شود. مثلا شما می توانید با داشتن یک crm روانشناسی بغیر از ویزیت های روانشناسی به برگزاری گروه درمانی یا برگزاری کارگاه های روانشناسی هم فکر کنید یا حتی فروش فیلم های روانشناسی این موضوع می تواند دامنه فروش کلینیک روانشناسی را بیشتر کند.
۵- وفاداری کارمندان و درمانگران به کلینیک روانشناسی
تیم مهم ترین رکن موفقیت یک کسبوکار می باشد، وقتی شما یک تیم قوی و وفادار به کارتان دارید می توانید رشد بیشتری داشته باشید، این رضایت و وفاداری از یک نقطه آغاز می شود به نام نظم. وقتی کلینیک شما نظم داشته باشد و همه چیز شفاف دیده شود همه افرادی که در مجموعه شما کار می کنند می توانند به شما وفادار باشند و با عشق بیشتری به محل کار خود بروند.

 

آیا شما منشی یا مدیر یک کلینیک روانشناسی هستید؟ آیا می دانید وجود یک CRM روانشناسی می تواند به کلینیک شما کمک کند تا بهترین ورژن کاری شما و سرویس دهی شما در نظر مردم نمایش داده شود؟ همین الان با شماره های ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک