سامانه نوبت دهی اینترنتی

نوبت دهی اینترنتی ویزیت پزشکان مستقر در بیمارستانها، درمانگاهها و مطب های پزشکی با هدف اختصاص و ثبت نوبت مراجعه بیماران از راه دور و با استفاده از صفحات اینترنتی و همچنین نرم افزار موبایل Mobile APP در جهت ارائه خدمات آسان و سریع پیاده سازی گردیده است. سامانه جدید نوبت دهی اینترنتی با قابلیت ها و امکانات بیشتر، سهولت ثبت نوبت جستجو نوبت ها در گروههای تخصصی پزشکی و به تفکیک بیمارستانها، درمانگاهها و مطب ها و یا بصورت کلی طراحی گردیده و در اختیار هموطنان گرامی قرار گرفته است. هموطنان در هر لحظه توانایی تعویض یا تعلیق نوبت های خود را دارند.
 

مزیت های نوبت دهی آنلاین دکتر لینک:
ساده و کاربرپسند:

این سامانه در عین سادگی توانایی پردازش دقیق نیاز های بیماران بر اساس اهداف آنها را دارد
جستوجوی پزشک بر اساس نام ، تخصص ، شهر
مشاهده نوبت های خالی
دریافت نوبت حضوری
دریافت نوبت ویدیو کنفرانس (ملاقات تصویری) با پزشک
پرداخت آنلاین
امکان پیگیری نوبت
امکان لغو نوبت
امکان جابجایی نوبت
یادآوری نوبت به صورت هوشمند :
۱ روز قبل و ۱ ساعت قبل
پیشبینی نوبت حضور در مطب های شلوغ و پر ازدحام
ینی به شخص نوبت گرفته پیام میده که نزدیک نوبت شما شد بهتون خبر میدیم نه بر اساس ساعت تنظیم شده بلکه بر اساس بیماران قبلی که در صف نوبت قرار گرفته اند ویزیت شان انجام شده است.
افراد بعد از دریافت نوبت با حضور در محل می توانند با اعلام حضور خود به منشی از وضعیت نوبت و تعداد افراد پیش رو مطلع شوند.
پس از اینکه بیمار پیش پزشک معالج حضور پیدا کرد پزشک تنها با درخواست کد ملی شخص می تواند پرونده پزشکی بیمار را مشاهده کند و همه سوابق درمانی اعم از شاخه های بیماری ها ، پزشک های معالج ، دارو های مصرف شده را مشاهده کند و تشخیص و تجویز بهتری را داشته باشند.

 

قابل توجه پزشکان و مراکز بهداشت و درمان

چرا باید آنلاین نوبت بدیم؟

  • بالا بردن سرعت و راندمان کار
  • افزایش تعداد بیماران، کاهش زمان انتظار بیمار
  • القاء نظم و آرامش در محیط کار
  • افزایش نظم مطب    
  • مدیریت بهتر و دقیق تر
  • گزارشات آماری و نموداری حرفه ای
  • ارزیابی عملکرد و افزایش بهره وری پرسنل
  • جلوگیری از ازدحام بی مورد و طولانی مدت مراجعین
  • افزایش آرامش قسمت پذیرش
  • انضباط بخشیدن به مراجعین
  • ارائه سرویس بهتر به مشتریان
  • دسترسی شبانه روزی بیمار به دریافت نوبت
  • یادآوری اتوماتیک زمان نوبت به بیمار
  • تنظیم ظرفیت پذیرش و جلوگیری از پذیرش بیش از حد ظرفیت
  • جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین و بیماران
  • عدم بروز اشتباه در نوبت دهی

 

پزشک محترم مهم ترین نکته در مورد اینکه "چرا باید آنلاین نوبت بدیم؟" این است که شما می توانید مشتری های جدیدی را جذب کنید به چه صورت ؟

سامانه هوشمند دکتر لینک نام شما را با استفاده از تخصصی که دارید و در این زمینه طبابت میکنید را در موتور های جستوجوی اینترنتی در رتبه های اول به نماییش می گذارد مثلا شما متخصص گوش حلق و بینی هستید. بیمار جدای از اینکه از دیگران سراغ یه متخصص را می گیرید از طریق اینترنت به جستوجوی این کلمه میگردد و خب اینجاست که تکنولوژی دکتر لینک با زیر ساخت بسیار قوی و حرفه ای که دارد نام افتخار آمیز شما را در رتبه های اول به نمایش می گذارد.

 

یک لحظه به این توجه بفرمایید که شما ۲۰-۴۰ درصد مراجعین تان از طریق اینترنت نوبت گرفته اند بیایید یه آمار کوچکی از این مورد بگیریم.
شما روزانه اگر از ساعت ۹ صبح الی ۲ و عصری ۴ الی ۸ شب ویزیت کنید بیمارانتان را و هر کدوم ۱۰ دقیقه پیش شما حضور داشته باشند.
جمعا ۹ ساعت کار میکنید در روز ینی ۵۴۰ دقیقه اگر میانگین ویزیت شما ۱۰ دقیقه باشد شما می توانید ۵۴ بیمار را ویزیت کنید.
تا الان شما نوبت ها را کاغذی میگرفتید و خانم منشی شما داخل یه سر رسید نوبت های بیماران را ثبت می کرده.
بله ما اینو میدونیم هرکسی دسترسی و یا علم کامپیوتر رو نداره و نمیتونه آنلاین نوبت بگیره و یا به خاطر سن زیاد و عادت های قدیمی باید حضورا نوبت بگیرن یا تلفنی و پاسخ یک شخص واقعی و حرف زدن های پشت تلفن.

 

۲ تا ذهنیت اینجا می تونه باشه!
 

دسته پزشکانی که براشون فقط مباحث مالی و درآمد کلی رو که شب به شب با دخل و تعداد مقایسه می کنند. که مععولا مبلغ ویزیت را با تعداد برگه های ویزیت مقایسه میکنند که مطمئن شوند پول کامل و بدون کمی و کاستی الان در جیب و حساب دستگاه پوز نشسته!
که خب اگر اشتباهی صورت بگیره منشی را بازخواست میکنه و یا اخراجش میکنه چون نمیتواند بگوید کاستی پول از بابت چی بوده!

دسته دوم پزشکانی هستن که مایلن بدونن چه تعداد بیمار داشته که خانم بودن یا آقا ، یا اینکه آیا مراجعین رضایت قلبی از پزشک معالج داشته اند یا خیر، یا اینکه ببین در ماهی که گذشت دقیقا جقدر رشد مالی داشته یا چقدر از بیمارانی که قبلا پیشش میامده اند مجدد ایشان را برای طبابت انتخاب کرده اند.
یا اینکه در آخرین تبلغاتی که انجام داده آیا بازخورد مناسبی داشته یا نه؟
مهم تر از این می توانند وفاداری بیماران را بررسی و افزایش دهد.
این پزشکیه که همه دوسش دارن چون فقط برای پول فعالیت نمیکنه و رضایت و اهمیت بیماران رو هم در نظر میگیره!

 

حالا می خواییم این ساختار را با تکنولوژی هوشمند دکتر لینک برای شما بازگو کنم
دسته اول پزشکان.
این پزشک تارجیها به همون ساختار سنتی خودش ادامه بده بهتره ولی تکنولوژی دکتر لینک راهکار بسیار بسیار ساده، دقیق و ارزانی را می تواند در اختیار بگذارد.
حتی اگر منشی بی سوادی در علوم کامپیوتر دارید مهم نیست.
فقط کافیه بتونه با انگشتانش کار کنه به سادگی نام ، یک شماره موبایل یا تلفن و مبلغ را وارد می کند و بعد هزینه را دریافت میکند به همین راحتی
آخر وقت کاری فقط با یک کلیک لیست دقیق بیماران و مبالغ پرداختی همراه با جمع پرینت میکند و مشخص از جقدر پول نقد اومده و چقدر کارت کشیده شده با پرینت دستگاه پوز به پزشک تحویل می دهد. حتی یک ریال هم از زیر دستش خارج نمیشه و اشتباه صورت نمیگیره.
پزشک که همیشه مباحث مالی براش مهمه روی موبایلش میتونه درآمد خالص را در قالب گذارشی دقیق ببینه و از رنگ های سبزی که نشانه نموداره های پولی زیاد است لذت فراوان ببرند و لبخند رضایت را همیشه روی لب هاش داشته باشن!

و اما دسته دوم
دسته دوم از پزشکان و مدیران مراکز بهداشتی و درمانی که آمار و ارقام و گزارشات یکی از مهمترین عناصر مدیریتی آنهاست تکنولوژی دکتر لینک راهکار های ویژه ای دارد. که به واسطه این راهکار ها مدیریت پویا و راهبردی مدیران و پزشکان مراکز بهداشتی و درمان واضح تر به چشم می آید.

خب این دسته از پزشکان ۲ تا مسئله خیلی براشون مهمه!

  • اول مشتری و مراجعین بیشتر
  • دوم رضایت مشتری و مراجعین از حضور برای طبابت پیش آن پزشک و مرکز درمانی
  • سوم آرامش خاطر از فرایند های کسبوکار و طبابت

 

مزایای استفاده از دکتر لینک را می توان در چند آیتم ذیل خلاصه کرد:

  • ارائه هرچه بهتر خدمات
  • ایجاد زمینه هایی برای مراجعه مجدد مشتری.
  • سرعت در برآورده کردن نیازها و درخواستهای مشتریان
  • تمرکز بر ارتباط نزدیک تر و عمیق تر با مشتریان و مراجعین
  • درک بهتر از نیازمندیهای مشتری با توجه نظم ایجاد شده در پایگاه داده مشتریان و به دنبال آن جلب سریع تر و موثرتر آنها
  • افزایش میزان وفاداری مشتریان و مراجعین
  • صرفه جویی در میزان هزینه هایی که درتبلیغات و معرفی خدمات مرکز شما مورد استفاده قرار می گیرند.
  • بالابردن زمینه هایی برای بازاریابی که منجر به فروش بیشتر شما خواهد شد.
  • آشنایی بیشتر با نیازها ، خواسته ها و گرایشات مشتری.
  • دریافت عکس العمل های مثبت از جانب مشتری که این خود انگیزه ای برای فروش بیشتر ، ارائه خدمات بیشتر و افزایش سرویس دهی شما خواهد شد.
  • کاستن از مشکلات مشتریان و در نتیجه کاستن از عدم رضایتمندی مشتریان و اعتراضات آنان.
  • افزایش میزان رضایت مشتری همراه با مراجعه مجدد مشتری برای بهره برداری های بیشتر از خدمات مرکز بهداشت و درمان که این خود به دوام فروش شما منجر خواهد گردید. به عبارتی ساده تر حفظ مشتری در دراز مدت.
  • کاهش فعالیت ها و اتلاف انرژی های دست و پاگیر که ضمن رسیدن به مرحله فروش اعمال می گردند و موجب به هدر رفتن سرمایه های انسانی و مالی سازمان خواهند شد.

سیستم نوبت دهی بیمارستانی و درمانگاهی با هدف ایجاد امکان آرامش و نظم در محیط ،معرفی پزشکان و متخصصان ، اعلام زمان حضور پزشکان ، فراهم آوردن زمینه تعیین نوبت توسط بیماران و مراجعه کنندگان توسعه یافته است. این مدل سیستم نوبت دهی به گونه ای طراحی شده مخصوص مراکز بزرگ و پر جمعیت همچون بیمارستان ها و درمانگاه ها بوده و بر خلاف سیستم های نوبت دهی بانکی که به صورت تک بعدی عمل می کنند همه جانبه ،نیازهای یک مرکز بزرگ را پوشش می دهد.جامع بودن این سیستم نوبت دهی یکی از ویژگی های آن می باشد که باعث متمایز ساختن آن از دیگر سیستم های نوبت دهی شده است.

 

مطالب مرتبط:

 

معرفی دکتر لینک | قسمت اول – امنیت و احراز هویت

معرفی دکتر لینک | قسمت دوم – پرونده الکترونیک سلامت – EHR چیست؟

معرفی دکتر لینک | قسمت سوم – صاحبان مراکز بهداشت و درمان

به زبان مراجعین تان صحبت کنید

آیا زمانش رسیده که به نرم افزار مدیریت مطب فکر کنم؟

تعریف رضایت مشتری چیست؟

سرویس دهی عالی، لازمه موفقیت