مقدمه

ما از ابتدا دکترلینک را در تعامل مستقیم با مراکز روانشناسی و روانکاوی پایه‌گذاری کردیم تا نیازهای واقعی آن‌ها را بشناسیم و بر اساس نیازهای آن‌ها یک سیستم جامع برای مدیریت ارائه دهیم. پس از گذشت سال‌ها، همچنان توسعه دکترلینک بر اساس نیازها و بازخوردهایی که از مشتریان خود دریافت می‌کنیم، انجام می‌شود.

مقاله امروز را به معرفی 2 آپدیت جدید در دکترلینک اختصاص می‌دهیم که این بروزرسانی‌ها نیز همانطور که ذکر کردم براساس بازخوردهایی هستند که از مراکز روانشناسی و روانکاوی دریافت کرده‌ایم. اولین آپدیت دکترلینک، به معرفی سیستم ثبت نظرسنجی مراجعین پس از جلسات روان‌درمانی و آپدیت بعدی مربوط به سیستم پذیرش و ثبت نوبت برای مراکز روانکاوی و مراکز روانشناسی پرترافیک می‌باشد.

سیستم ثبت نظرات مراجعین روانشناسی

همانطور که سیستم دکترلینک براساس نیازهای مراکز روانشناسی توسعه و بهبود می‌یابد، مراکز روانشناسی نیز باید به نیازها و نظرات مراجعین توجه کرده و خدمات خود را بر اساس این نظرات بهینه کنند، چرا که نظرات و نیازهای مخاطبان هر کسب‌وکاری نقشی کلیدی در موفقیت آن کسب‌وکار یا سازمان ایفا می‌کند.

سیستم‌های نظرسنجی به عنوان ابزاری قدرتمند، دریچه‌ای روشن از نظرات و نیازهای مخاطبان به روی صاحبان کسب‌وکارها و مدیران می‌گشایند.

سیستم نظرسنجی دکترلینک

مهم‌ترین دلایل پیاده‌سازی سیستم نظرسنجی برای مراکز روانشناسی

  • سنجش رضایت مراجعین
  • جمع‌آوری اطلاعات و داده درباره نحوه ارائه خدمات
  • ارزیابی عملکرد درمانگران با سیستم نظرسنجی
  • انتخاب و تصمیم‌گیری برای نحوه ارائه خدمات

توسعه سیستم نظرسنجی دکترلینک برای مراکز روانشناسی

با سیستم نظرسنجی دکترلینک، مراجعین می‌توانند پس از هر ویزیت به درمانگر خود امتیاز داده و نظر خود را درباره جلسه روان‌درمانی ثبت کند.

به این شکل که یک روز بعد از جلسه، پیامکی برای مراجع ارسال می‌گردد. مراجع می‌تواند تجربه خود را به صورت امتیاز به درمانگر یا متن بازخورد ثبت نماید.

تیم مدیریت امکان تائید یا رد این نظرات را خواهد داشت. نظرات تائید شده در پنل مراجعین به نمایش گذاشته می‌شود تا مراجعین بتوانند با اطمینان بیشتری انتخاب کنند.

نتایج بدست‌آمده از سیستم نظرسنجی مراکز روانشناسی

  • افزایش اعتماد و شفافیت برای مراجعان جدید
  • بهبود مستمر کیفیت درمانگران
  • افزایش وفاداری بیماران و در نهایت افزایش فروش خدمات روانشناسی

آپدیت سیستم ثبت نوبت مراکز روانکاوی و مراکز روانشناسی پرترافیک

برای بهینه‌سازی سیستم پذیرش و ثبت نوبت در مراکز روانکاوی امکان این فراهم شده که نوبت‌ها به صورت تجمیعی تعریف شده یا لغو و جابجا شوند. امکاناتی که در ذیل مشاهده می‌نمائید سهولت مدیریت نوبت‌ها و مراجعین را در مراکز پرتردد فراهم می‌نمایند.

ثبت نوبت تجمیعی

  •  امکان پیش نمایش از تعاریف اولیه نوبت‌ها با امکان حذف موردی
  • امکان ویرایش نوبت‌های تعریف شده
  • امکان تشخیص همپوشانی نوبت‌ها و امکان حذف موردی
  • امکان تعریف نوبت به صورت گروهی
  • امکان لغو/جابجایی نوبت به صورت گروهی
  • امکان مدیریت نمایش نوبت ها در my
  • امکان تخصیص نوبت تجمیعی به یک درمانجو
  • امکان دریافت نوبت تجمیعی توسط مراجعین در my
  • اضافه شدن یک حالت جدید به نام "غیبت" برای هر نوبت
  • امکان کسر هزینه غایب به صورت درصدی
  • و بهبود عملکرد سیستم نوبت دهی در حالت های جابجایی/لغو و تغییر نوبت.

خرید و پشتیبانی دکترلینک