مجله روانشناسی

مدیریت مراکز روانشناسی

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

چرا به بازاریابی محتوا نیاز داریم؟

بازاریابی محتوای چیه؟

مانند همه کسب‌وکارهاُ بازاریابی محتوا، بخشی از استراتژی بازاریابی و توسعه کسب‌وکار یک کلینیک پزشکی است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه تمرکز دارد و هدف کلی آن، جذب بیمار جدید و حفظ بیماران قبلی است. جذب بیمار در استراتژی بازاریابی محتوایی، با ارائه محتوای ارزشمند انجام می‌شود.

برای داشتن یک بازاریابی محتوای موفق، به یک برنامه‌ریزی دقیق نیاز خواهید داشت. هنگام تولید محتوا، باید نکات کلیدی زیر را در نظر داشته باشید:

  • محتوا را برای چه کسی ایجاد می‌کنید؟
  • محتوا چه سودی برای مخاطب دارد و کدام مشکل او را قرار است حل کند؟
  • محتوای مورد نظر چگونه منحصربه‌فرد خواهد شد؟
  • محتوا در چه فرمتی تولید می‌شود؟
  • محتوا در کجا توزیع می‌شود؟
  • چگونه ایجاد و انتشار محتواها را برنامه‌ریزی و مدیریت می‌کنید؟

چرا پزشکان به بازاریابی محتوا نیاز دارند؟

خودتون قضاوت کنید!

 یک پزشک در دوران تحصیل خودش، فقط درباره تخصص پزشکی اطلاعات کسب کرده. چطور این پزشک یا دندان‌پزشک بعد از فارغ التحصیلی، زمانی که نوبت به استفاده از تخصصش در راستای کسب درآمد رسیده بدون هیچ چشم‌انداز و چراغ راهی میتواند اولین بیماران را جذب کنه و به درآمد برسه!!!

بارها و بارها گفتیم، خود شما هم در جاهای مختلف خوانده یا شنیده‌اید که مردم این روزها بیشتر نیازهاشون را از طریق اینترنت برطرف می‌کنند. یکی از راه‌هایی که در حوزه پزشکی و دندان‌پزشکی می‌تواند افراد را به سمت مطب یک پزشک سوق بده، این هست که پزشک محتوای خوب و کاربردی در وب‌سایتش داشته باشه. با داشتن محتوای خوب و کاربردی، افراد به پزشک و تخصصش اعتماد می‌کنند.

اما تعداد کمی از پزشکان و دندانپزشکان، بازاریابی محتوا را برای توسعه کسب‌وکار و جذب بیمار جدی می گیرند. به این دلیل که بازاریابی محتوا آن هم در کسب و کارهای پزشکی و دندانپزشکی یک رویکرد جدید است. پرشکان ودندانپزشکان استراتژی مناسبی برای استفاده از بازاریابی دیجیتالی و محتوایی در جذب بیمار ندارند.

در حالیکه بازاریابی محتوا به کسب‌وکارهای پزشکی کمک میکنه برای افزایش ترافیک سایت و تولید lead از منابع قابل اعتماد و مقرون به صرفه استفاده کنند. البته باید تذکر بدهیم که بازاریابی محتوایی تنها را افزایش ترافیک وب‌سایت یا پست‌های وبلاگ نیست.

مهمترین اقدامات در بازاریابی محتوای پزشکی

1- علاوه بر پزشک شما یک مدیر هستید.

بازاریابی محتوایی یک استراتژی است که باید در قالب کار تیمی به آن نگاه کرد. در حوزه بازاریابی محتوایی شما علاوه بر پزشک یک مدیر نیز هستید. وظیفه یک مدیر موفق کنترل و جهت‌‌دهی به مسیر کسب‌وکار از طریق هماهنگی بین بخش‌های مختلف یک مجموعه است.

بنابراین یک پزشک نمی‌تواند به تنهایی بار خدمت‌دهی و بازاریابی را به دوش بکشد. و در صورتی یک پزشک می تواند محتوای اثرگذار از فعالیت‌ها و نمونه درمان های خود را در فضای وب منتشر نمائید که تیم مارکتینگ و تولید محتوای حرفه ای را در کنار خود داشته باشد.

2-مشخص کردن بازار هدف

یک آیتم بسیار مهم در بازاریابی محتوایی در حوزه پزشکی، طراحی و ایجاد پرسونای مخاطبان است. محتوای پزشکی باید بر اساس سن، جنسیت، وضعیت تأهل و سایر موارد می‌باشد. این آیتم‌ها را می‌توان از یک سیستم مدیریت کلینیک مانند سیستم مدیریت کلینیک دکتر لینک استخراج گردد.

3-تولید محتوای کاربردی

زمانی که پرسونای مخاطب آماده شد، یعنی مشخص کردیم، چه کسی با چه ویژگی‌هایی و چرا باید از محتوای شما استفاده کند. آن زمان می‌توان استراتژی محتوایی درستی را برای مجموعه پزشکی و درمانی طراحی کرد. باید مقالات، ویدئوها را تولید کرد که با توجه به تخصص پزشک، سوالاتی را که برای افراد مطرح می‌شود را تحت پوشش قرار دهد.

4-وبلاگ پزشکی

مهم‌ترین بخش بازاریابی محتوایی، وبلاگ است. بعد از طراحی سایت پزشکی، استراتژی تولید محتوا در حوزه وبلاگ را باید در اولویت قرار گیرد.

مقالاتی که در وبلاگ قرار می‌گیرد باید بر اساس سوالات متداول بیماران باشد. برای مقالات عکس‌های باکیفیت و اختصاصی استفاده شود. همچنین استفاده از فیلم و اینفوگرافی‌های مرتبط هم در مقالات استفاده گردد.

5-بخش سؤالات متداول بیماران در سایت

بخش FAQS می تواند شامل سؤال های متداولی باشد که بیماران از پزشک می‌پرسند و شاید پاسخ به این سؤالات ابهامات زیادی را که در ذهن دیگر بیماران است برطرف نماید، حتی جهت اطلاع بیشتر بیماران در حوزه بیماری در پاسخ به سوالات، آنها را به مقالات مرتبط دیگری که در سایت است هدایت گردند.

6-خبرنامه

خبرنامه ها یکی از امکاناتی هستند که شما در آن می‌توان جدیدترین یافته‌های حوزه پزشکی و همچنین تکنولوژی‌های جدید در حوزه درمان بیماری‌ها و اطلاعات مرکز پزشکی در آن منتشر گردد. 

7-راهنمای رایگان

یکی از اقدامات مفید در بازاریابی محتوایی، انتشار محتوایی در حوزه درمانی خاص از طریق ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی برای بیماران است. ارسال این دسته از محتواها می تواند حس توجه بیماران را تحریک نموده و نسبت به مرکز شما و خدمات درمانی معتقد و وفادار شوند.

نتیجه گیری:

راهکارهایی که ذکر شد، فعالیت‌هایی هستند که به صورت ترکیبی عمل می‌کنند و منجر به جذب بیمار خواهند شد.
در کنار این راهکارهای مهم توجه به کلمات کلیدی مهم و استراتژیک در حوزه تخصص شما و تنظیم آن در حوزه این هفت اصل می تواند کاربر را به وب سایت شما راهنمایی کرده و با خدمات شما آشنا کند.

محتوایی که شما در وب سایت خود منتشر می کنید باید جامع، کامل و جذاب باشد، همواره در تولید محتوا خود را جای بیماران قرار دهید و برای ذهن بیماران محتوا تولید نمائید. همواره از خود سؤال کنید چه محتوایی می تواند کاربر را در وب سایت شما نگه دارد و کاربر را به مشتری بالقوه تبدیل کند

کپی برداری از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است.

امیدوارم از مقاله امروز لذت برده باشید و به شما کمک کنه، بتوانید با استفاده از بازاریابی محتوایی در جذب بیمار قدم‌های خوبی بردارید. لطفا نظر خود را درباره این مقاله در صفحه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

اگر در کلینیک خود برای  جذب بیمار نیاز به راهنمایی دارید، می‌توونید با مشاوران ما در مجموعه دکتر لینک تماس بگیرین، تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

سیستم هوشمند جذب بیمار دکتر لینک، راهکاری برای افزایش بیمار در مطب ، کلینیک و بیمارستان.

مقالات مرتبط:

شما چطور بیماران را متقاعد می‌کنید؟

عوامل موثر جذب بیمار در دنیای مدرن

چطور در بیماران حس خوب ایجاد کنیم؟

اصول مشتری‌مداری برای کلینیک‌ها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک

ویژگی‌های لازم یک کلینیک زیبائی

چندی پیش، یکی از دوستان پزشک به دفتر دکترلینک مراجعه کرد، این دوست قصد تاسیس یک کلینیک زیبائی در تهران را داشت.

طی مشاوره برای تاسیس کلینیک زیبائی به او گفتم، می‌دانید که در سال‌های اخیر انجام جراحی‌های زیبائی تبدیل به یک سبک زندگی مردم شده‌است. بسیاری از مردم از این نوع جراحی های زیبایی به خوبی استقبال کرده اند و همواره به دنبال بهترین کلینیک زیبائی هستند. به همین دلیل ایده تاسیس یک کلینیک زیبائی ایده بسیار خوبی است.

اما همانطور که کلینیک های زیادی برای جراحی‌های زیبائی تاسیس شده‌اند، رقابت در این کار بسیار است. علاوه بر اینکه باید برای بازاریابی و تبلیغات کلینیک استراتژی مناسبی داشته باشد، باید ویژگی‌های لازم یک کلینیک را در هنگام تاسیس و فعالیت کلینیک مدنظر داشته باشید.

اول باید بدانید که کلینیک زیبایی، درمانگاهی است که دارای مجوز وزارت بهداشت و پروانه تخصصی خدمات زیبایی است و به خدمات و درمان‌های زیبایی می‌پردازد. مجوز تاسیس تنها به پزشک متخصص داده می شود که در زمینه پوست، مو و زیبایی تخصص دارد و وجود حداقل دو پزشک متخصص زیبایی ضروری می باشد. و علاوه بر آن حداقل باید یک پرسنل کارشناس پذیرش، دو نفر پرستار یا بهیار و یک نفر پرستار جهت اتاق الکترولیز در کلینیک فعالیت کنند.

اما سایر ویژگی‌هایی که برای یک کلینیک زیبایی لازم است:

1-تجربه و تخصص پرسنل و مدیریت

تجربه خوب بیماران در یک کلینیک زیبایی، برای کلینیک اعتماد به ارمغان می‌آورد. زمانی که یک مجموعه‌ی قوی با پرسنل کارآمد را در کلینیک زیبایی خود داشته باشیم می توانیم خدمات خود را در بهترین حالت و سریع‌ترین شکل خود به مخاطبان ارائه دهیم.
عمل‌ها، جراحی‌ها و هر چیزی که مربوط به زیبایی باشد با توجه به حساسیت بالایی که دارند باید بسیار حائز اهمیت است و این حساسیت نیازمند تجربه و تخصص پرسنل و مدیریت کلینیک است.
در هنگام تبلیغات و متن تبلیغاتی کلینیک زیبایی باید بر روی مدارک، سوابق، تخصص و مهارت های خود برای افزایش اعتماد در مشتری تاکید کنید و حتماً در شعار تبلیغاتی کلینیک زیبایی یا متن تبلیغاتی آن را ذکر کنیم و در خود کلینیک هم می توان با در معرض دید قرار دادن این سوابق و تخصص‌ها، اعتماد مخاطبان را نیز به‌دست آورد.

2-به‌کارگیری دستگاه‌های مدرن

استفاده از ابزارهای مدرن و درجه یک شرط موفقیت یک کلینیک زیبایی است.
به‌عنوان مثال استفاده از یک دستگاه لیزر باکیفیت باعث ایجاد بازاریابی ویروسی قدرتمندی در جهت افزایش مشتری برای ما خواهد شد.
یادمان باشد به‌کارگیری ابزارهای مدرن در کلینیک باعث:
1: افزایش رضایت بیماران
2: افزایش دقت و سرعت
3: افزایش اطمینان بیماران و مراجعین
4: بهداشتی بودن
در ارائه خدمات زیبایی می‌شود.

3-بهداشت فردی و محیطی

رعایت مسائل بهداشتی توسط پرسنل و نیز بهداشت محیط یک الزام ضروری برای کلیه کلینیک های زیبایی و مراکز بهداشتی و پزشکی بوده و حساسیت‌ها در این زمینه بسیار بالاست.

اهمیت بهداشت با توجه به شیوع ویروس کرونا به‌مراتب بیشتر و مهم‌تر شده است و بعد از کرونا نیز این حساسیت‌ها در مشتریان قطعاً وجود خواهد داشت و کلینیک ها و مراکزی در زمینه جذب بیمار و تبلیغ کلینیک زیبایی موفق تر عمل خواهند کرد که بتوانند خدمات خود را با رعایت مسائل بهداشتی ارائه کنند.

4- محیط مناسب و امکانات به‌روز

محیط یک کلینیک امروزه باید منتقل‌کننده حس خوب به مراجعین باشد، در نتایج تحقیقات در زمینه بیماران درمانگاه های زیبایی به این نتیجه دست یافتیم که مشتری علاوه بر کیفیت خدمات به دنبال مکانی است که در آن حس خوب را به‌صورت کامل چه از محیط و چه از طرف پرسنل دریافت کند.

محیط کلینیک باید دارای شرایط ایده عال برای مراجعین باشد که از مهم‌ترین این شرایط عبارت‌اند از:

*دیزاین و دکوراسیون کلینیک

محیط و بستری که مراجعین به کلینیک ها مراجعه می‌کنند باید دارای شرایط مناسبی باشد تا درشان محله‌ای که قرار دارد باشد. مهم‌ترین این شرایط عبارت‌اند از:

*زیبایی محیط کلینیک

محیط یک کلینیک زیبایی باید زیبا باشد. نمی‌توان کلینیک زیبایی ای را تصور کرد که قصد زیبا شدن مراجعین را داشته باشد ولی محیطش نازیبا باشد!
استفاده از یک رنگ خاص مانند سبز، آبی، سفید، صورتی کمرنگ، طلایی و … در محیط سالن و برای ظاهر و پوشش پرسنل و تجهیزات کلینیک و همچنین یک موسیقی ملایم و آرامش‌بخش لایت باعث ایجاد حس آرامش و یادآور خاطرات خوب در مخاطب و ایجاد علاقه به محیط و به خاطر سپردن آن در ذهن مشتری خواهد شد.

همچنین استفاده از خوشبوکننده‌ها و رایحه‌های خوشبو در محیط می‌تواند فوق‌العاده تأثیر بگذارد.

*شلوغ نبودن محیط کلینیک

هدف از زیبایی آرامش است. یک کلینیک زیبایی خوب نباید با شلوغ بودن محیط، آرامش را از مراجعین بگیرد. فضای یک کلینیک باید آرام و آرامش‌بخش باشد تا حس خوبی را به مراجعه‌کننده انتقال دهد.

5- دسترسی آسان و راحت

دسترسی آسان و داشتن یک لوکیشن خوب یکی از مهم‌ترین ملاک های انتخاب مراجعین برای استفاده از خدمات کلینیک زیبایی می‌باشد. خصوصاً اینکه در تهران به علت وجود ترافیک زیاد، محدودیت پارکینگ وجود دارد.

6- تنوع خدمات

تنوع خدمات سبب می‌شود کلینیک بتواند دامنه انتخاب مراجعین به کلینیک خود را بیشتر کند و این منفعت هم برای کلینیک و هم برای مراجعین به شمار می‌آید.

7- مدیریت و وقت دهی منظم

مهم‌ترین ملاک مشتری مداری، وقت دهی اصولی و منظم می‌باشد.

مدیریت کلینیک و پرسنل آن باید بتوانند نظم در نوبت‌دهی و نظم کلی کلینیک را کاملاً رعایت کنند و این وقت دهی منظم مهم‌ترین نشان‌دهنده احترام به مشتری و مشتری مداری است.

یادمان باشد انتظار برای مشتری مرگ‌آور است، مگر اینکه شرایط انتظار خوب و مساعدی برای مشتریان خودمان برقرار کنیم تا بتوانیم لذت و آرامش را در مشتری به وجود آوریم.

9-پرسنل آداب دان و مشتری مدار

برخورد مناسب پرسنل

برخورد مناسب باید وظیفه پرسنل یک کلینیک زیبایی باشد. یک کلینیک زیبایی باید پرسنل خوش‌برخورد و همراه با لبخندی داشته باشد؛ زیرا یک کلینیک باید اول خود ابعاد زیبایی را داشته باشد و شاید چیزی زیبا تر از این برخورد محترمانه و یک لبخند واقعی نباشد!
پرسنل کلینیک زیبایی باید فن بیان، زبان بدن، آداب معاشرت و تشریفات، مشتری مداری، فنون مذاکره و متقاعدسازی، ظاهر و پوشش و رفتار حرفه‌ای در برخورد با مشتری داشته باشند.

کپی برداری از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است.

امیدواریم از مقاله امروز لذت برده باشید و به شما در پیشبرد اهدافتان در مدیریت کلینیک زیبایی کمک کرده باشد. حتماً نظر خود را با ما درباره این مقاله در صفحه اینستاگرام برای ما به اشتراک بگذارید.

اگر برای مدیریت کلینیک  خود نیاز به مشاوره و راهنمایی دارین، می‌توونید با همکاران و مشاوران ما تماس بگیرین، تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

مقالات مرتبط:

crm پزشکی

پنج نکته برای افزایش کیفیت کار پرسنل کلینیک

به پرسنل کلینیک ثابت کنید به آنها اهمیت می‌دهید

اهمیت مدیریت پزشکی در مراکز درمانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک

شما چطور بیماران را متقاعد می‌کنید؟

اشکال کار کجاست؟

نازنین مدتی است در یک کلینیک زیبائی فعالیت می‌کند. وظیفه‌ی او جذب بیمار جدید از طریق صحبت کردن با بیماران است. روزانه تعدادی مراجعه کننده به کلینیک زیبائی مراجعه می‌کنند و او ضمن ارائه توضیحاتی درباره خدماتی که در کلینیک زیبائی ارائه می‌شود، درباره کیفیت بالای خدمات و تجهیزات کلینیک برای مراجعان توضیح می‌دهد.نازنین سعی می‌کند مراجعین را قانع کند که از خدمات کلینیک استفاده کنند. اما علیرغم تلاش‌های فراوان نازنین، اشخاص تمایل به رزرو نوبت برای دریافت خدمات ندارند. هرچه نازنین بیشتر تلاش میکنه، کمتر موفق میشه. یعنی اشکال کار نازنین کجاست؟

دانش بازاریابی و تبلیغات روز به روز در حال پیشرفت است. هر روز متد و روشهای جدیدی برای قانع کردن و تاثیرگذاری روی مخاطبان ارائه می‌شود. اما آیا به راستی همه‌ی آنها به نتیجه منجر می‌شوند؟آیا تمام این متدها کارامد هستند؟

اینکه یک روش بازاریابی و تبلیغات تا چه میزان مفید و موثر است تا حد زیادی به مدت زمان آن دارد.بهترین روش بازاریابی روشی است که در کمترین زمان بیشترین بازده و نتیجه را فراهم آورد.آرمانی به نظر می‌رسد. اینطور به نظر می رسد که چنین نتیجه ای بسیار آرمانی ست.

ما در اینجا سه تا تکنیک عالی برای متقاعدسازی مراجعین پیشنهاد می‌دهیم:

تکنیک اول: لمس جادوئی

محققین بنام دنیای روانشناسی مدت هاست که در پی مطالعه ی تاثیر لمس اشخاص و ایجاد صمیمیت در آنها و ارتباط این دو هستند. نیکولاس کیگین روانشناس و دستیارش از حمله این محققان هستند. 

نیکولاس کیگن و دستیارش دریافتند که لمس کردن ساعد افراد در ناخواگاه آنها یک ارتباط قوی به وجود می آورد و حس صمیمیت و دوستی را به دنبال خواهد داشت.این ارتباط درونی تا مدتها در حافظه ی افراد باقی می ماند.

حال این سوال پیش می آید که برای جذب بیمار چطور میتوانم از فاکتور لمس جادویی استفاده کنم؟

تحقیقات نشان داده لمس کردن ساعد افراد به صورت دوستانه یا دست دادن با آنها علاوه بر القای حس صمیمیت به آنها این احساس را می‌دهد که شما در تیم او هستید نه رو به رویش و هدف شما صرفا درآمد زایی نیست بلکه در تلاشید تا مشکلش را حل کنید. این موضوع او را نسبت به پیشنهاد فروش و یا تبلیغات شما,متمایل کرده و سبب می‌شود مشتری با روی باز درخواست و پیشنهاد شما را بپذیرد.

تکنیک دوم: تغییر موقعیت

تونی رایتون نویسنده‌ی کتاب (قدرت متقاعد کردن) در کتاب خود می‌گوید زمانی که برای قرارداد کاری با افراد به رستوران می رفتم همیشه جلسات من به نتیجه ی دلخواه منجر نمی‌شد.

مدتها در پی این بودم تا اشکال کار خود در بازاریابی و تبلیغات را پیدا کرده آن را رفع کنم تا اینکه روزی هنگام صرف قهوه در یک قرار کاری تصادفا با موضوع جالبی رو به رو شدم.اینکه من به جای نشستن رو به روی فرد با زاویه ی 45 درجه در کنار او قرار بگیرم حس صمیمیت بیشتری به او القا میکند.

نکته‌ی  ظریف و مهمی که در طول جلسات بازاریابی و تبلیغات خود از آن غافل بودم.نشستن رو به روی افراد به آنها حس رویارویی و مشاجره را القا می‌کند این در حالیست که برای صمیمیت بیشتر شما تا جایکه امکان دارد باید خود را در تیم مخاطبتان قرار داده به او نزدیک شوید.

حتی در نحوه ی نشستن یا ایستادن.موضوع تنها حس صمصمیت نیست.تحقیقات نشان داده زمانی که در جلسات کاری نزدیک افراد ایستاده یا می نشینید در برقراری ارتباط با انها به میزان قابل ملاحظه ای موفق‌تر خواهید بود.

تکنیک سوم: موثر ترین کلمه‌ی دنیا در قانع کردن افراد

می‌دونید کوتاه‌ترین کلمه‌ایی که می‌توانید برای متقاعد کردن افراد به کار ببرید کلمه "زیرا" است. 

این کلمه‌ی جادوئی در بازاریابی و تبلیغات ابزاری بسیار سودمند است زیرا ما در پذیرفتن پاسخ‌های بعد از این کلمه بسیار راحت‌تر هستیم و بدون نشان دادن کمترین مقاومتی جملات بعد از کلمه‌ی زیرا را می پذیریم.شاید این پذیرش بیشتر از این رو است که ما این جمله‌ها را دلایلی قانع کننده برای برون رفت از یک مشکل یا مجموعه ای از راه حل‌های اصولی برای حل یک مسئله می دانیم.

تحقیقات نشان می‌دهد که ما بعد از شنیدن کلمه ی زیرا بدون توجه به دلایل و جملات بعد از آن در مدت زمان کوتاه تری درخواست مطررح شده را قبول می کنیم. 

این نکته را رابرت چالدینی در کتاب فوق العاده ی خود تاثیر روانشناسی در متقاعد کردن به ظرافت و زیبایی هر چه تمام‌تر اشاره می‌کند.او ضمن تاکید بر این موضوع که ما به صورت سریع و ناخودآگاه درخواست ها و پیشنهاداتی که بعد از کلمه‌ی زیرا مطرح می‌شوند را می‌پذیریم بر قدرت تاثیر‌گذاری پنهان در این کلمه صحه گذاشته کاربرد آن در متقاعد کردن افراد در بازاریابی و تبلیغات را به خوبی روشن می‌کند.

جمله‌ی فراموش نشدنی رابرت چالدینی در تاکید این مقوله در جای جای کتاب به چشم میخورد:از زیرا استفاده کنید زیرا به سادگی موثر واقع می‌شود.

پایان:
با آگاهی از این تکنیک‌ها نازنین روش‌های گفته‌شده را سرلوحه‌ی کار خود قرار داد.

هنگام مراجعه‌ی افراد به کلینیک زیبائی او از پشت میز خود بلند می‌شود و ضمن دست دادن با آنها,از طریق لمس، یک ارتباط غیر کلامی با افراد برقرار  می‌کند.

با قرار گرفتن در نزدیکی افراد,ضمن القای حس صمیمیت به آنها,اطلاعاتی کاربردی و مفید درباره‌ی تمام خدماتی که در کلینیک به بیماران ارائه می‌شود، توضیح کامل می‌دهد.

زمانی که مراجعین درباره قیمت بالا خدمات کلینیک سوال می‌کنند او با استفاده از کلمه‌ی جادوئی زیرا افراد را متقاعد می‌کند که دلیل قیمت بالای خدمات در این کلینیک به دلیل استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت و همچنین کاربرد دستگاههای به‌روز و پیشرفته برای انجام خدمات است، و با این روش‌ها افراد را در پذیرش گفته‌هایش متقاعد می‌کند. میزان موفقیت او تا حد قابل توجهی افزایش یافت.

کپی برداری از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است.

امیدوارم از مقاله امروز لذت برده باشید و به شما کمک کنه، بتوانید بیماران را راحتر برای استفاده از خدمات خود متقاعد کنید. لطفا نظر خود را درباره این مقاله در صفحه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

اگر در کلینیک خود برای  جذب بیمار نیاز به راهنمایی دارید، می‌توونید با مشاوران ما در مجموعه دکتر لینک تماس بگیرین، تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

سیستم هوشمند جذب بیمار دکتر لینک، راهکاری برای افزایش بیمار در مطب ، کلینیک و بیمارستان.

مقالات مرتبط:

عوامل موثر جذب بیمار در دنیای مدرن

چطور در بیماران حس خوب ایجاد کنیم؟

اصول مشتری‌مداری برای کلینیک‌ها

چهار روش تعامل با بیماران در دوران کرونا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک