مجله روانشناسی

مدیریت مراکز روانشناسی

۵ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

حسابداری و حسابرسی روانشناسی

کسب‌وکارهای مختلف با توجه به نیاز خود می‌توانند از سیستم‌های حسابداری استفاده کند. معمولاً ثبت تراکنش‌های تجاری، خلاصه‌سازی تراکنش‌ها به‌صورت فشرده و ایجاد گزارش‌های کاربردی از اهداف هر سیستم حسابداری مالی است که برای نظارت، تجزیه‌وتحلیل و بهبود عملیات حسابداری توسط مدیران کلینیک روانشناسی استفاده می‌شود.

به‌طورکلی تمام مراکز و کلینیک های روانشناسی برای مدیریت حسابداری خود باید مجهز به نرم افزارهای تخصصی حسابداری مخصوص روانشناسی باشند.

وظیفه سیستم‌ حسابداری چیست؟

در کلینیک های بسیار کوچک سیستم‌های حسابداری می‌توانند مبتنی بر کاغذ یا اکسل باشند. که باز هم در خیلی مواقع شاهد خطاهایی هستیم که می تواند ناراحتی زیادی بین درمانگر و مدیر کلینیک ایجاد کند.

یک نرم افزار حسابداری روانشناسی می‌تواند زمینه‌های عملکردی اصلی یک کلینیک روانشناسی شامل محاسبه سهم درمانگر و سهم کلینیک در هر ویزیت به همراه تخفیف های اعمال شده از سمت درمانگر یا کلینیک یا هردو را پوشش دهد.

یک نرم افزار حسابداری می‌تواند شامل اجزای خاصی مثل حساب‌های پرداختنی، صورت‌حساب‌ها و حساب‌های دریافتنی، هزینه های جانبی کلینیک، هزینه های برگزاری گروه درمانی یا کارگاه های روانشناسی و محاسبه سهم درمانگر و کلینیک باشد. به‌کارگیری یک یا چند حسابدار متخصص برای هر یک از ماژول‌های حسابداری به حجم معاملات در حال پردازش و زمینه گستردگی کلینیک یا یا مرکز روانشناسی بستگی دارد.

تعریف سیستم حسابداری

سیستم حسابداری شامل جمع آوری تمام اطلاعات مالی است که پس از پردازش کردن این اطلاعات، گزارش هایی به مدیران مراکز ارائه می‌دهد که در تصمیم گیری ها جهت دهد. این گزارش های ارائه شده می‌توانند بسیار ساده و در چند صفحه راهنما خلاصه شوند و یا می‌توانند بسیار پیچیده و گسترده باشند.

اهداف سیستم حسابداری

اهداف سیستم حسابداری را می‌توان به دو دسته تقسیم نمود:

۱- ارائه دادن گزارشات برای فعالیت های مطابق نیاز های کلینیک

۲- ارائه گزارشاتی برای کمک کردن و جهت دادن به تصمیم گیری مدیران و ذی نفعان.

لزوم استفاده از علم حسابداری

زمانی، در گذشته‌ نه چندان دور، رسیدگی به صورت‌های مالی و در واقع دخل و خرج کلینیک های کوچک کار چندان پیچیده‌ای محسوب نمی‌شد و صاحبان کلینیک خرد معمولا با بررسی دفاتر حساب خود در دوره‌های مالی مشخص، هزینه سهم های درمانگر و کلینیک، سود و زیان کلینیک را محاسبه کرده و تدابیر لازم را برای ادامه‌ راه در پیش می‌گرفتند. اما امروزه، با پیشرفت تکنولوژی و گسترش آن در علم اقتصاد رسیدگی به نظام مالی در هر کلینیکی پیچیدگی‌های خاص خود را پیدا کرده است. استفاده از بانکداری مجازی، پرداخت‌های غیر حضوری و آنلاین، استفاده از کارتخوان‌ها برای دریافت و پرداخت وجوه و حتی ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی به صورت اینترنتی باعث شده است که تهیه‌ صورت‌های مالی نیازمند اشراف به حرفه‌ حسابداری به صورت علمی و اصولی‌تر باشد. به موارد ذکر شده باید محدودیت منابع اقتصادی، گسترش بازارهای تجاری و داغ‌تر شدن فضای رقابتی در کسب و کارهای مختلف را نیز افزود.

اهمیت نرم افزار حسابداری در کلینیک روانشناسی

گفتیم که نرم افزارهای حسابداری حاصل تلفیق علم برنامه نویسی و فناوری اطلاعات با علم حسابداری است. به کمک این محصول مشترک، انجام فعالیت خدماتی حسابداری به سیستم‌های کامپیوتری سپرده می‌شود. درواقع با وارد‌کردن اطلاعات مالی لازم به سیستم تمامی فعالیت‌های جمع‌آوری، پردازش و محاسبه های سهم کلینیک و سهم درمانگر و صورت‌های مورد نیاز انجام خواهد شد. به این ترتیب مشکلات رایج در حسابرسی‌ها مانند نوبت های بدون پرداخت روی‌ هم‌ انباشته ‌شده و صورت‌های مالی در هم‌ریخته و بلاتکلیف حل خواهد شد. در این بحث بیان خلاصه‌ خروجی‌های مهمی که این سیستم‌ها برای هر کسب و کاری می‌توانند به همراه داشته باشند بیش از هر چیز نشانگر اهمیت نرم افزار حسابداری در اداره و مدیریت کلینیک روانشناسی است. این خروجی‌ها عبارتند از:

محاسبه سهم درمانگر و سهم کلینیک

در این گزارش می توانید به صورت جز و کل همه مجموع سهم هر ویزیت را به صورت تکی و گروهی برای یک درمانگر مشاهده کنید حتی می توانید تخفیف های اعمال شده از سمت هر یک را مشاهده فرمایید

محاسبه هزینه های کارگاه ها و گروه درمانی ها

دراین گزارش شما می توانید با خیال راحت هزینه های برگزاری گروه درمانی و کارگاه های روانشناسی را مشاهده کنید و بدون نگرانی از خطاهاای محاسباتی هزینه مربی کارگاه را پرداخت کنید

استخدام یک حسابدار با حقوق ماهی حداقل ۲۰ میلیون تومان یا داشتن یک نرم افزار حسابداری روانشناسی؟

۶ دلیل به عنوان ضروری ترین دلایل خرید یک نرم افزار حسابداری کارآمد

  • کاهش استرس و تنش های آخر ماه برای محاسبه سهم کلینیک و سهم درمانگر
  • افزایش دقت در امور مالی کلینیک
  • کاهش خطا های انسانی در وارد کردن اطلاعات مالی
  • افزایش تمرکز واحد پذیرش بر روی جذب مراجع جدید
  • افزایش رضایت مراجعین از حضور در کلینیک شما
  • افزایش رضایت درمانگران برای نبود خطای مالی

سخن آخر:

یکی از بزرگترین دغدغه های مدیران کلینیک روانشناسی حسابرسی و حسابداری مالی کلینیک می باشد که سهم درمانگر و سهم کلینیک به خوبی محاسبه شود و هیچ جای نگرانی برای طرفین ایجاد نشود. ما در نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی دکتر لینک همه این فرایند ها را از بدو ورود درمانجو تا محاسبه سهم های درمانگران و حتی برگزاری گروه درمانی و کارگاه های روانشناسی دارد.

آیا شما مدیر کلینیک و مرکز روانشناسی هستید؟ همین الان برای مشاهده دمو با شماره های ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ تماس بگیرید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک

نرم افزار حسابداری کلینیک روانشناسی

نرم افزار حسابداری و مالی مراکز و کلینیک های روانشناسی

دکتر لینک با ارائه نرم‌افزار حسابداری در کنار شماست تا به سادگی اما حرفه‌ای امور حسابداری کلینیک و مرکز روانشناسی را مدیریت کنید. نرم‌افزار دکتر لینک، ویژه‌ کلینیک و مراکز متوسط و بزرگ پرترافیک، به شما کمک می‌کند از هر زمان و مکانی امور مالی و کلینیکو مرکز روانشناسی را مدیریت کنید. .

تعریف سهم درمانگران

ما در نرم افزار حسابداری دکتر لینک این امکان را به شما می دهیم تا درصد سهم درمانگران را در دو پله:

  • هنگامی درمانگر معرف باشد
  • هنگامی که کلینیک معرف باشد

مشخص کنید، و سپس هر نوبتی که ثبت می شود و مالی که وارد سیستم می کنید هزینه ها طبق تعریف اولیه محاسبه می شود و در سیستم حسابداری ذخیره می شود.

ارائه تخفیف به مراجعین

یکی از چالش های مراکز و کلینیک های روانشناسی دادن تخفیف به مراجعین است ولی این تخفیف باید از سهم چه کسی کسر شود؟ درمانگر یا کلینیک؟ یا هردو؟

ما در دکترلینک این چالش را بر اساس سهم ها حل کردیم و می توانید به راحتی هرکسی که درخواست تخفیف کرده است را بدهید بدون نگرانی ایجاد اشکال در محاسبه سهم ویزیت ها.

گزارش های مالی کلینیک و مراکز روانشناسی

گزارش جامع مالی یکی از قوی ترین ابزار های گزارش گیری در دکتر لینک می باشد که می توانید ۴ گزارش تخصصی را خروجی بگیرید:

گزارش مالی کلینیک روانشناسی بر اساس خدمات:

این گزارش بر اساس سرویس های ارائه شده در کلینیک و مراکز روانشناسی می باشد که حسابدار می تواند بر اساس سرویس ها هزینه ها را مشاهده کنید. مثلا جمع هزینه های مشاوره فردی و جمع هزینه های مشاوره قبل از ازدواج.

گزارش مالی کلینیک روانشناسی بر اساس درمانگر:

این گزارش بر اساس سرویس های درمانگر می باشد که هر درمانگر چه تعداد ویزیت از چه سرویسی داشته است و جمع هزینه ها با محاسبه سهم کلینیک و تخفیف ها نمایش می دهد و می توانید به صورت اکسل خروجی بگیرید.

گزارش مالی بر اساس تست های کلینیک روانشناسی:

این گزارش بر اساس تست هایی است که در کلینیک برگزار شده است و متناسب با درصد های تعریف شده محاسبه می شود و نمایش می دهد.

گزارش مالی کلینیک روانشناسی بر اساس درمانجو ها:

در این گزارش می توانید به تفکیک درمانگر همه مراجعین آن درمانگر را در بازه زمانی مشخص مشاهده کنید و خروجی بگیرید

گزارش عملکردی درمانگر کلینیک روانشناسی

این گزارش برای مشاهده عملکرد درمانگران می باشد از وضعیت نوبت های مراجعین می باشد (یک گزارش دقیق و جامع از عملکرد درمانگر که مشاهده کنید ایشان برای کلینیک مناسب است یا خیر)

کلیه ساختار مالی که در دکترلینک شما مشاهده می کنید توسط بهترین حسابدار های طراحی و برنامه ریزی شده است.

 

برای مشاهده دموی محصول دکترلینک با شماره های ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک

خرید و قیمت نرم افزار کلینیک روانشناسی

برای خرید نرم افزار کلینیک روانشناسی چه نکاتی باید توجه کرد؟ در ادامه با ۱۲ مورد خیلی مهم در رابطه با انتخاب بهترین نرم افزار کلینیک روانشناسی آشنا می شوید:

سخت ترین کار انتخاب بهترین نرم افزار کلینیک روانشناسی از میان ده ها سیستم است. اما مهمترین کاری که می توان انجام داد، یک مقایسه ساده از نرم افزارهایی است که در ایران در حال رقابت با یکدیگر هستند.

برای اینکه بهترین نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی را انتخاب کنید اول مطمئن شوید که:

  • آیا آن شرکت یا سایت تخصصی برای مراکز روانشناسی نرم افزار طراحی میکند یا یک نرم افزار مدیریت دارند و دارند به همه بخش های درمانی آن را ارائه میدهند؟
  • تیمی که در آن شرکت هستند سررشته ای از مدیریت و روانشناسی دارند یا در تیم خود روانشناس وجود دارد؟
  • آیا شناختی از کسبوکار و دنیای روانشناسی و چالش های آن ها دارند؟
  • آیا زیرساخت های IT خوبی دارند و یا آشنایی با تهدیدات این کسبوکار دارند؟
  • آیا مراکز روانشناسی این برند را می شناسند؟
  • آیا این شرکت ثبت شده است و مراحل قانونی کاری را طی کرده است؟
  • آیا مدیران آگاه و حرفه ای دارند؟
  • آیا امنیت نرم افزار خود را توسط شرکت های مربوطه در حوزه امنیت تضمین می کنند؟
  • آیا پایداری و دردسترس بودن سیستم نرم افزاری خود را تامین می کنند؟
  • آیا قابلیت آپدیت شدن و شخصی سازی کردن محصول خود را متناسب با مرکز روانشناسی دارد؟
  • آیا سیستم آن قابلیت ارائه خدمات به مراجعین را به صورت جداگانه دارد؟
  • آیا قیمت مناسبی متناسب با خدماتی که می دهد دارد؟

بعد از اینکه موارد فوق را برای خرید نرم افزار کلینیک روانشناسی از شرکت فروشنده بررسی کردید می توانید برای خرید اقدام کنید.

ما در این پست قیمت گذاری نرم افزار کلینیک روانشناسی دکتر لینک را بررسی میکنیم.

قیمت نرم فزار کلینیک روانشناسی دکتر لینک

نرم افزار کلینیک روانشناسی دکتر لینک در دو قالب به فروش می رسد.

قالب اول برای مرکز پر ترافیک +۵۰۰۰ ویزیت (سازمانی) تماس بگیرید: ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴

 

قالب دوم برای مراکز کم ترافیک، کلینیک ها و مراکز روانشناسی:

این قالب ۴ پلان دارد: مبلغ های فوق در سال ۱۴۰۲ معتبر می باشند.

 

پلان اول: برای درمانگر هایی که به صورت Freelancer کار میکنند

مبلغ این پلان: ۲.۸۶۰.۰۰۰ تومان می باشد که یک بار پرداخت می شود و ماهانه طبق جدول هزینه ها فاکتور صادر می شود و شما به صورت آنلاین پرداخت می کنید


پلان دوم، برکه: مطب های روانشناسی که یک منشی و یک درمانگر دارند

مبلغ این پلان ۵.۸۰۰.۰۰۰ تومان می باشد که یک بار پرداخت می شود و ماهانه طبق جدول هزینه ها فاکتور صادر می شود و شما به صورت آنلاین پرداخت می کنید


پلان سوم، دریا: مناسب برای کلینیک ها و مراکز روانشناسی که درگیری برای حساب داری و محاسبه سهم کلینیک و درمانگر می باشند.

مبلغ این پلان: ۷.۱۷۷.۰۰۰ تومان می باشد که یک بار پرداخت می شود و ماهانه طبق جدول هزینه ها فاکتور صادر می شود و شما به صورت آنلاین پرداخت می کنید

 

پلان چهارم، اقیانوس: این پلان کاملترین پلان برای مراکز بزرگ می باشد که همه ویژگی های بقیه پلان ها را هم دارد به همراه سیستم گروه درمانی و برگزاری کارگاه و فروش فیلم به همراه سیستم مشاوره تلفنی

مبلغ این پلان: ۹.۳۶۹.۰۰۰ تومان می باشد که یک بار پرداخت می شود و ماهانه طبق جدول هزینه ها فاکتور صادر می شود و شما به صورت آنلاین پرداخت می کنید.


آیا شما دنبال خرید نرم افزار کلینیک روانشناسی هستید؟ با ما تماس بگیرید ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک

نرم افزار مرکز مشاوره

احتمال دارد برای هر نوع مرکز مشاوره، یک نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره به صورت تخصصی توسعه داده شده باشد. اکثر مردم با شنیدن نام “مرکز مشاوره” به یاد مراکز مشاوره و روانشناسی می افتند، اما مشاوره خانواده و ازدواج تنها نوع مشاوره نیستند. مراکز مشاوره به چند دسته تقسیم می شوند:

  • مرکز مشاوره عمومی
  • مرکز مشاوره تخصصی
  • مشاوره تخصصی کودک و نوجوان
  • مشاوره تخصصی کودکان استثنایی
  • مشاوره تخصصی سالمند
  • مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده
  • مشاوره تخصصی تحصیلی و تربیتی
  • مشاوره تخصصی صنعتی و سازمانی
  • مشاوره تخصصی مهاجرت

چند نکته بین این مراکز مشاوره مشترک است، که موجب می شود نکات مدیریتی و حرفه ای مشترک داشته باشند و بتوان از یک نرم افزار واحد (البته با کمی سفارشی سازی مختص هر نوع مرکز مشاوره) به عنوان نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره استفاده کرد عبارتند از:

۱- همه خدمات مشاوره ای ارائه می دهند و این بدین معنی ست که چند مشاور در این مرکز مشغول به کار هستند.

این مشاوران معمولا با چند مرکز همکاری دارند و تمام وقت کاری هفته را در یک مرکز نمی گذرانند. یک نرم افزار مدیریتی مراکز مشاوره باید در قدم اول بتواند این زمان ها را در دیتابیسی که در دسترس تمام افراد تصمیم گیرنده است ذخیره کرده و به مسئول برنامه ریزی اجازه دهد که به راحتی گزارشی از این زمان های حضور گرفته و با استفاده از یک سیستم واحد این مشاوران را هماهنگ کند.

البته می توان با تک تک آنها تماس تلفنی گرفت و زمان های حضور را از آنها پرسید. سپس برنامه های مرکز را هماهنگ کرده و مجددا با تک تک مشاوران تماس گرفت تا برنامه ی نهایی به آنها ابلاغ شود. البته در این مثال احتمال این که در لحظه ای که با آنها تماس گرفته می شود در دسترس نباشند را برابر با صفر در نظر گرفته ایم.

۲- همه ی این مراکز مشاوره تعدادی مراجع دارند.

این مراجعان با یک دلیل واحد به هر نوع مرکز مشاوره ای مراجعه می کنند: مشکلی دارند که باید حل شود. طبیعتاً همه ی مشاوران روش خود را برای ثبت مشکلات هر مراجعه کننده دارند. برخی در دفتری نام و مشخصات هر شخص را نوشته و با استفاده از نکاتی که حین صحبت با وی یادداشت برداری کرده اند پرونده ی خصوصی او را تکمیل می کنند.

ممکن است این بخش ها در پرونده ی کلی مراجعه کننده که همه به آنها دسترسی دارند بایگانی نشوند. برخی از فایل های ورد یا اکسل استفاده میکنند و در لپ تاپ شخصی شان این فایل ها را ذخیره می کنند، چرا که کسی جز آنها اجازه و حق دسترسی به این اطلاعات را ندارد.

مجددا، ما احتمالِ فراموش کردن یادداشت برخی نکات هنگام صحبت با مراجعه کننده، گم شدن دفتر یا ریختن نوشیدنی بر روی صفحات آن، از بین رفتن فایل ها یا هک شدن لپ تاپ و لو رفتن این اطلاعات تایپ شده را برابر با صفر در نظر گرفته ایم.

حالت کم ریسک تر، سریع تر و آسان تر جمع آوری و ذخیره ی این پرونده های خصوصی استفاده از یک نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره با دیتابیسی است که تمام اطلاعات را امن و دور از لیوان های نوشیدنی نگاه می دارد، و در عین حال با سطوح دسترسی مختلف اطلاعات محرمانه را تنها در دسترس اشخاصی که اجازه ی دسترسی به آنها دارند می گذارد. پرونده مراجعه کنندگان و تمامی فایل های مربوط را می توان در پروفایل آنها آپلود و ذخیره کرد. هم چنین، می توان در هر پرونده به دنبال کلمه یا عبارت خاصی گشت و تنها در چند ثانیه آن را پیدا کرد.

۳- مراجعین همه ی این مراکز ممکن است از خدمات ناراضی بوده یا به هر دلیلی دیگر به مرکز مراجعه نکنند.

احتمالا در خانه تکانی سالانه ی پرونده ها در اسفند ماه ناگهان پرونده ی کسی را که در خرداد به مرکز مراجعه کرده و دیگر تماسی نگرفته پیدا می کنید و احتمالا از منشی مرکز می پرسید “راستی، آقا/خانم فلانی چی شد؟ الان پرونده شو دیدم یادم افتاد. یه زنگ بهش بزن ببینیم در چه حاله” و احتمال دارد آقا/خانم فلانی حتی یادش نباشد هشت یا نه ماه پیش به یک مرکز مشاوره مراجعه کرده است. یا حتی نزد مشاور دیگری رفته و مشکلش حل شده است. در نتیجه منشی مرکز چند دقیقه ای وقت تلفِ تماس گرفتن با این شخص کرده و سپس به سراغ بقیه ی خانه تکانی می رود. البته اگر چندین خانم یا آقای فلانی در پرونده ها پیدا نکرده باشید.

شاید اگر منشی مرکز حافظه ای پولادین داشت و یادش می ماند که این شخص در خرداد مراجعه کرده، می توانست در تیر ماه به شما اطلاع داده و مراجع را به مرکز باز گرداند. یا دلیل عدم بازگشت وی را جویا شود. یا اگر اعلانی روی پرونده ی این مشتری تنظیم میشد، می توانست و به نوعی به شما اطلاع دهد که دارد فراموش می شود، شما می توانستید پیگیری های لازم را انجام دهید.

شاید این شرایط بسیار غیرواقعی به نظر بیاید، اما اگر از دکتر لینک به عنوان نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره استفاده کنید، می توانید با گردش کارهای مناسب یادآور های دوره ای تنظیم کرده و مشتریان و پرونده ها را دسته بندی کنید. می توانید پس از مدت دلخواهتان بعد از مراجعه ی شخص، به مراجعان ایمیل ها و پیامک های خودکار زده و از آنها در مورد خدمات ارائه شده نظرخواهی کنید تا در صورت لزوم اصلاحاتی در سیستم به انجام دهید. می توانید یادآورهای دوره ای تنظیم کنید تا در صورت عدم مراجعه ی شخص، پیگیری های لازم را به عمل آورید.

برای روشن تر شدن کاربرد نرم افزار دکتر لینک به عنوان نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره فرض می کنیم شما یک مشاور هستید که در یک مرکز مشاوره ی خانواده که از نرم افزار دکتر لینک استفاده می کند مشغول به کار هستید.

منشی مرکز مراجعی را به نزد شما می فرستد تا به وی کمک کنید. شما فرم هایی که مراجع به صورت آنلاین پر کرده و پرونده ی وی را که در اختیار دارید، پیش از ورود وی به اتاق در نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره با چند کلیک گزارشی از فرم ها گرفته و نمره ی سلامت روان وی را تعیین می کنید.

در طول جلسه ی مشاوره تمام نکات را یادداشت و پس از اتمام آنها را در پرونده ی وی در نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره ضمیمه می کنید. برای تعیین روند بهبود مراجع یا حل شدن مشکل وی اطلاعات مشخصی را در فیلدهایی که با توجه به نیازهای کاری خود در پروفایل وی اضافه کرده اید وارد می کنید. سپس تعداد مشخصی ایمیل از پیش نوشته شده را با چند کلیک دیگر برای ارسال به وی در فواصل زمانی مشخص تنظیم می کنید تا نکات لازم را به تدریج به وی ارائه دهید.

سپس یک پیامک یادآوری خودکار تنظیم می کنید که یک یا دو روز پیش از موعد مراجعه ی بعدی به وی ارسال شود. هم زمان، یک وظیفه نیز تعریف کرده و به منشی مرکز ارجاع می دهید تا در موعد مقرر با مراجع تماس گرفته و قرار ملاقات را با وی هماهنگ کند.

پس از چند جلسه مراجعه، شما به سراغ فیلدهای سفارشی خود رفته و گزارشی کلی از ابتدای پروسه ی درمان تا به امروز می گیرید تا روند فرایند را مشخص کنید. ممکن است نتایج با چیزی که شما انتظار داشتید تفاوت داشته باشند. می توانید با تجزیه و تحلیل داده های ذخیره شده دلیل این تفاوت را پیدا کنید.

مدیریت داخلی کلینیک یا مرکز مشاوره، امری بسیار راحت است! به همه زمان های مشاوران، اطلاعات مشتریان و… دسترسی خواهید داشت.

مراجعه کنندگان بصورت آنلاین می توانند به فرم پذیرش مراجع در مرکز مشاوره دسترسی داشته باشند و هنگام مراجعه دیگر زمانی را برای پرکردن فرم صرف نکنند.

در قسمت پنل بیمار، اطلاعات تماس او، زمان های مراجعه او، مکالمات او با دبگر منشی ها، نتیجه تست های او ذخیره می شود و همه اطلاعات او را در یک صفحه مشاهده می کنید.

با استفاده از امکانات نرم افزار دکتر لینک، این نرم افزار می تواند جواب های تست های مراجعه کنندگان را بررسی کند و امتیاز آن ها را محاسبه کند.

هرچند بدلیل قابلیت توسعه نرم افزار دکتر لینک، می توانید گردش کار های مختلفی ایجاد کنید و آن را مطابق با نیاز های خودتان سفارشی سازی کنید؛ قابلیت هایی مانند درخواست مشاوره آنلاین از طریق ویپ، رزو نوبت از طریق وب فرم ها، انجام مشاوره های آنلاین از طریق سایت و …

در قسمت تقویم نرم افزار دکتر لینک، همه نوبت های مراجعه کنندگان را یادداشت می کنید و می توانید پیامک های یادآوری خودکار را هم برای مراجعه کنندگان و هم برای مشاوران ارسال کنید.

نرم افزار دکتر لینک بدلیل امکانات زیادی که در اختیار شما قرار می دهد، قابل استفاده در یک مرکز مدیریت مشاوره است. استفاده و کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و دیگر نگران فراموش کردن مورد خاصی یا نامرتب بودن امور نخواهید بود.

 

شما مدیر کلینیک روانشناسی هستید؟ آیا دنبال بهترین نرم افزار کلینیک مرکز مشاوره هستید؟ به شما نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره دکتر لینک را پیشنهادم می کنیم برای مشاهده دمو و مشاوره خرید با شماره های: ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ تماس بگیرید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک

ثبت مراجعین روانشناسی

 

چرا را باید از نرم افزار برای ثبت مراجعین روانشناسی استفاده کنیم؟
نرم افزار ثبت مراجعین روانشناسی یک ابزار برای مدیریت روابط و تعاملات با مراجعین مرکز مشاوره روانشناسی است. با استفاده از نرم افزار مناسب روانشناسی می توانید اطلاعات مربوط به مراجعین را در یک مکان مرکزی ذخیره کنید، فرصت های ثبت نوبت روانشناسی را شناسایی کنید، چالش های خدمات را پیش بینی کنید و کارگاه های روانشناسی را بهتر مدیریت کنید.
هدف از نرم افزار روانشناسی ساده است: بهبود روابط با مراجعین برای رشد نوبت ها در یک بازه کوتاه مدت در مرکز روانشناسی

 

آیا داشتن نرم افزار روانشناسی باعث رشد مراجعین می شود؟
نرم افزار روانشناسی می تواند به شما کمک کند تا با مراجعین خود در ارتباط بمانید، فرآیندهای نوبت دهی و حضور مراجعین در ساعت های خود ساده سازی کنید و سودهی مرکز خود را افزایش دهید.
با دسترسی به داده ها و تحلیل آنها، می توانید خدمات شخصی سازی شده ای را برای مراجعین خود ارائه دهید که منجر به وفاداری و رضایت آنها می شود.
مراجعین وفادار به مرکز روانشناسی شما می توانند تبلیغ کننده حرفه ای برای شما باشند

 

چگونه بهترین نرم افزار روانشناسی را انتخاب کنیم؟
برای انتخاب بهترین نرم افزار روانشناسی برای نیازهای خود، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید، مانند:
تعداد نوبت های شما در ماه:
در صورتی که نوبت های شما زیر ۵۰۰۰ ویزیت در ماه باشد می توانید از سرویس های Pay as you Go استفاده کنید به این صورت است که تنها به میزانی که از سیستم استفاده می کنید هزینه پرداخت میکنید.
در صورتی که تعداد ویزیت های شما بالای ۵۰۰۰ ویزیت در ماه باشد بهترین گذینه استفاده از سرویس Enterprise می باشد که یک بار پرداخت و سالانه فقط هزینه پشتیبانی پرداخت میکنید.
 
شما مدیر یا منشی یا درمانگر یک مرکز روانشناسی هستید و دنبال یک نرم افزار روانشناسی می گردید؟ نرم افزار مدیریت مراکز روانشناسی دکتر لینک بهترین ابزار برای مدیریت بهتر و رشد مراجعین مرکز مشاوره و روانشناسی شما می باشد. همین الان برای مشاوره بیشتر و مشاهده دمو تماس بگیرید: ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ و ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک