مجله روانشناسی

مدیریت مراکز روانشناسی

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

مدیریت زمان در کلینیک روانشناسی با نرم‌افزار دکترلینک

نرم‌افزار دکترلینک کمک می‌کند، کلینیک‌های روانشناسی در بودجه و وقت‌شان صرفه‌جوئی کرده و با کمک اتوماسیون نمودن کارها، وقت خود را صرف انجام کارهای مهم‌تر کنند.

در هر جایی و در هر کاری، زمان خیلی مهم است. مدیریت زمان در کلینیک روانشناسی هم از این قاعده مستثنی نیست. هر چه در مدیریت زمان بهتر عمل کنید، می‌توانید کارهای بیشتری را انجام دهید و در نهایت درآمد بیشتری کسب کنید. مدیریت زمان به کل فرآیند درون کلینیک مربوط می‌شود. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید یک تماس پیگیری با بیمار بگیرید، تولد درمانجویان را تبریک بگوئید، رویدادها را هماهنگ کنید یا لیست کارهایتان را تنظیم کنید. در هر صورت مدیریت زمان نفش مهمی در پیشبرد موفقیت‌آمیز کارهای کلینیک دارد.

مدیریت زمان در کلینیک روانشناسی

مدیریت زمان در کلینیک روانشناسی با دکترلینک

با خرید یک نرم‌افزار مانند سیستم هوشمند دکترلینک و استفاده از آن به راحتی می‌توانید زمان را در کلینیک‌تان مدیریت کنید. در بازار نرم‌افزارهای مدیریت کلینیک کم نیستند؛ ولی بسیاری از این نرم‌افزارها شاید آنطور که باید برای یک کلینیک روانشناسی کارایی داشته باشند، فایده ندارند. اگر قرار است هزینه کنید و ابزاری خریداری کنید، ابزاری بخرید که همه کارها را انجام دهد. با این کار در وقت و بودجه خود صرفه‌جویی کنید.

با استفاده از نرم‌افزاری مانند نرم‌افزار دکترلینک می‌توانید، خیلی از کارها را اتوماتیک انجام دهید. با اتوماسیون نمودن کارهای تکراری و وقت‌گیر می‌توانید زمان زیادی را برای خود بخرید. و وقت خود را صرف کارهای مهم‌تر مانند ویزیت مراجعین بپردازید.

مزایای مدیریت زمان در کلینیک روانشناسی

1-با استفاده از این نرم‌افزار اطلاعات مراجعین در پرونده‌های الکترونیک نگه‌داری می‌شود. در نتیجه علاوه مدیریت دقیق و نگه‌داری آسان این پرونده‌ها، دسترسی به اطلاعات پرونده آسان و سریع انجام می‌شود و لازم نیست، مدت زمان زیادی را برای پیدا کردن یک پرونده در بین انبوه پرونده‌های کاغذی بگذرانید، در ضمن بازیابی اطلاعات پرونده هر درمانجو به سرعت انجام می‌شود و باعث صرفه‌جویی در زمان می‌گردد.

2- با سیستم نوبتدهی، درمانجویان به صورت آنلاین اقدام به ثبت نوبت خود می‌کنند. در نتیجه زمان تیم پذیرش یا منشی مطب و هم درمانجویان برای ثبت نوبت ذخیره می‌شود.

3- با سیستم پیگیری درمان، یک روز قبل از قرار ملاقات، تاریخ و ساعت ملاقات برای درمانجو پیامک می‌شود. بنابراین لازم نیست تیم پذیرش، با تماس‌های تلفنی قرار ملاقات را تک به تک به درمانجویان یادآوری کنند. به این ترتیب به علت فراموشی نوبت یا تاخیر زمان‌دهی نوبت‌ها به نحو احسن انجام می‌شود.

4- با سیستم نوبتدهی دکترلینک، با محاسبه زمان لازم برای هر درمانجو، ساعت حضور در کلینیک به درمانجو اطلاع داده می‌شود. در نتیجه از انتظار طولانی درمانجو در کلینیک خودداری می‌شود.

5- در این نرم‌افزار سهم دقیق هر درمانگر و گزارشات مالی مربوط به تمام ویزیت‌ها ثبت می‌گردد، در نتیجه لازم نیست وقت مدیریت کلینیک یا پرسنل صرف جمع‌اوری گزارش ویزیت‌ها و محاسبه سهم درمانگران و کلینیک گردد.

مزایای مدیریت زمان با نرم‌افزار دکترلینک

1-مدیریت تقویم

با استفاده از این ویژگی نرم‌افزار می‌توانید، نوبت‌ها، رویدادها یا فعالیت‌ها را مستقیما ایجاد کنید. فقط با چند کلیک ساده می‌توانید هر نوبت، فعالیت، جلسه یا رویدادی را به تاریخ و ساعت مشخصی اختصاص دهید.

مدیریت تقویم در نرم‌افزار دکترلینک

2-لیست برای انجام کارها

به عنوان یک فعالیت اصلی مدیریت زمان، لیست نوبت‌های هر روز، هر هفته و هر ماه، به خوبی سازماندهی می‌شوند. همه نوبت‌ها، فعالیت‌ها، جلسه‌ها و یادآوری‌ها در تقویم‌تان قابل مشاهده هستند.

3-مدیریت اجرایی

همه رویدادها و فعالیت‌هایی که در نرم‌افزار ثبت می‌کنید ممکن است هنگام پیگیری و ارزیابی عملکردتان در دستیابی به اهداف تعیین شده در نظر گرفته شوند. تمام اهداف، دستاوردها و عملکرد کلی‌تان را می‌توانید در داشبورد ارزیابی کنید.

4-ویژگی‌های دیگر

نرم‌افزار مدیریت کلینیک فقط ابزاری برای مدیریت زمان در کلینیک روانشناسی نیست، بلکه بسیار فراتر از آن است. این ابزار به شما در مدیریت ارتباط با درمانجویان کمک می‌کند. همچنین با اتوماسیون کردن برخی از فعالیت‌ها به صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کند. این ابزار در جذب بیمار و تبلیغات کلینیک و کاهش هزینه‌ها نیز بسیار موثر است. در کل این نرم‌افزار باعث می‌شود، از نقطه نقطه فعالیت کلینیک‌ـان مطلع باشید. این نرم‌افزار راه موفقیت را برایتان هموار کرده و باعث افزایش درآمد می‌شود.

کلام پایانی

مدیریت زمان در همه بیزینس‌ها مهم است. همه دوست دارند از وقتی که دارند نهایت استفاده را ببرند و درآمد بالایی را تجربه کنند، کارهای زیادی انجام دهند و در عین حال سریع و ساده از کنار چیزی رد نشوند. برای این کار باید زمان را به خوبی مدیریت کنند. برای مدیریت زمان ابزارهای متعددی وجود دارد؛ ولی بسیاری از این ابزارها برای یک کلینیک روانشناسی مفید نیستند و استفاده از آن‌ها موجب اتلاف وقت و بودجه می‌شود.

به کمک مدیریت زمان با نرم‌افزار دکترلینک تحول اساسی در کلینیک خود ایجاد کنید. در مقاله بالا هر آنچه لازم بود بیان شد. اگرمطلب یا سوالی دارید در کامنت از ما بپرسید یا با شماره‌های 09120044824 و 02122067635 تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک

راهنمای جامع برگزاری کارگاه آنلاین روانشناسی

کارگاه روانشناسی آنلاین یک سخنرانی و یا جلسه‌ای آموزشی است که تحت وب انجام می‌شود. پلتفرم برگزاری کارگاه‌های آنلاین و یا جلسات تعاملی معمولا بخش‌های گوناگونی دارند. در این کارگاه‌ها، روانشناسان و مشاوران می‌توانند میزبان افراد باشند و به ارائه‌ی مباحث و محتواهای روانشناسی بپردازند. این کارگاه‌ها فرصت خوبی هستند که روانشناسی علاوه بر اینکه دانش خود را با مخاطبان در میان بگذارند، برندشخصی یا سازمانی خود را ترویج دهند. برگزاری کارگاه روانشناسی، راهی موثر برای جذب درمانجویان جدید است.

کارگاه روانشناسی، راهی موثر برای جذب درمانجو

ویژگی پلتفرم‌های برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین

در یک کارگاه آنلاین آموزشی شرکت کننده می‌تواند از مدرس یا سخنران برای صحبت کردن اجازه بگیرد و در بحث ورود کند. شرکت در یک کارگاه آنلاین به سادگی ثبت نام در آن است. برای ثبت نام شرکت کنندگان معمولا باید آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را ارائه دهند. پس از آن یک لینک خصوصی برای ورود به کارگاه برای آن‌ها ارسال می‌شود. موقعی که روز برگزاری کارگاه فرا برسد، آن‌ها برای پیوستن به اتاق تنها باید روی آن لینک کلیک کنند.

مزایای برگزاری کارگاه‌های روانشناسی آنلاین

کارگاه روانشناسی آنلاین یک کنفرانس تعاملی است و برجستگی‌اش نسبت به سایر رسانه‌های مشابه را از همین خاصیت تعاملی بودنش وام می‌گیرد. به همین خاطر است که افراد، یعنی هم ارائه دهندگان کارگاه و هم مخاطبان، از این نوع کارگاه‌ها به خوبی استقبال می‌کنند. بیائید از هر دو منظر به مزایای برگزاری کارگاه‌های آنلاین، نگاه کنیم.

مزایای برگزاری کارگاه و جلسات روانشناسی آنلاین برای مخاطبان

  • قیمت مقرون به صرفه: معمولا کارگاه‌های روانشناسی آنلاین نسبت به نمونه‌های مشابه حضوری، ارزان‌ترند.
  • صرفه‌جویی در زمان: افراد مجبور نیستند برای رفت و آمد در مسیر برگزاری کارگاه زمان صرف کنند.
  • امکان ثبت و ضبط: فیلم کارگاه‌ها برای ارائه به مخاطبان ضبط می‌شود. واو به واو!
  • امکان تعامل با روانشناس: مخاطبان می‌توانند به صورت ویدئویی، صوتی و یا چت با روانشناس وارد تعامل شوند.

مزایای برگزاری کارگاه‌های روانشناسی آنلاین

اما تنها این مخاطبان نیستند که از شرکت در کارگاه‌های روانشناسی آنلاین استقبال می‌کنند. روانشناسان نیز درست به دلایل مشابه از ایده برگزاری کارگاه روانشناسی به صورت آنلاین استقبال می‌کنند.

مزایای برگزاری کارگاه آنلاین روانشناسی برای روانشناسان

  • تعامل موثر: مانند کارگاه‌های حضوری، امکان تعامل به افزایش انگیزه و مشارکت مخاطبان کمک می‌کند.
  • توزیع آسان اطلاعات: یکبار همه اطلاعات لازم منتشر می‌شود و همه افراد حاضر در کارگاه روانشناسی از آن سود می‌برند.
  • محتوای همیشه سبز: موضوعات و مطالب همواره قابل به روزرسانی و بازنشر هستند.

مزایای برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین برای درمانجویان

ظرفیت بالای برگزاری کارگاه: شاید یکی از محدودیت‌ها در برگزاری کارگاه‌های روانشناسی حضوری، ظرفیت مکان برگزاری باشد. اما این مشکل در کارگاه‌های روانشناسی آنلاین وجود ندارد. برای مثال برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین با استفاده از پلتفرم دکترلینک تا 1000 نفر ظرفیت دارد.

دکترلینک ابزاری قدرتمند برای برگزاری کارگاه‌های آنلاین روانشناسی و گروه درمانی

 

چطور یک کارگاه روانشناسی آنلاین برگزار کنیم؟

برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین این فرصت را به روانشناسان می‌دهد که علاوه بر اینکه دانش و تجربیات خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارند، برند شخصی یا سازمانی خود را ترویج دهند! ما در ادامه به شما خواهیم گفت چطور مرحله به مرحله یک کارگاه روانشناسی آنلاین برگزار کنید.

1- انتخاب موضوع

هیچ چیز مهم‌تر از انتخاب یک عنوان و موضوع مناسب برای برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین که می‌خواهید برگزار کنید، نیست. ممکن است فکر کنید درباره یک اصل بدیهی و پیش پاافتاده حرف می‌زنم. و بگوئید معلوم است که بدون عنوان نمی‌شود کارگاهی برگزار کرد! با وجود این بسیاری از روانشناسان، موضوع کارگاه را دست کم می‌گیرند. به همین خاطر اغلب کارگاه‌هایی که برگزار می‌کنند راه به جایی نمی‌برد و شوقی در مخاطب برنمی‌انگیزد. چرا که آنان نه به تناسب موضوع با رسانه‌ای که در آن به ارائه می‌پردازند فکر کرده‌اند و نه ایده‌ای برای نحوه ارائه کارگاه دارند.

در حقیقت منظور آن است که هر موضوعی برای برگزاری یک کارگاه روانشناسی آنلاین مناسب نیست. هدف از برگزاری چنین کارگاهی، انتقال اطلاعات مفید و همچنین تبادل نظر درباره موضوع کارگاه است. ارائه دهندگان کارگاه، باید موضوعی را انتخاب کنند که با سلیقه‌ی مخاطب هدف تطابق دارد، چالش جدیدی را به همراه راه‌حل مطرح می‌کند و همچنین قابلیت طرح در پشت مانیتور را دارد.

انتخاب موضوع مناسب برای برگزاری کارگاه آنلاین روانشناسی

2- انتخاب تاریخ و زمان مناسب برای برگزاری کارگاه آنلاین روانشناسی 

زمان برگزاری کارگاه آنلاین، نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت آن دارد. گزارش‌های به دست آمد از بررسی کارگاه‌های موفق و ناموفق نشان می‌دهند سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه بهترین روز برای برگزاری هر رویدادی از جمله یک کارگاه آموزشی است. اما تنها به این گزارش‌ها اکتفا نمی‌کنیم.

تاریخ و ساعت برگزاری کارگاه آنلاین را متناسب با وقت مخاطبان، زمان برگزاری کارگاه‌های آنلاین سایر همکاران و تعطیلات رسمی انتخاب کنید. علاوه بر این بهتر است چند هفته زودتر برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین را به صورت مستمر تبلیغ کنید تا مخاطبان بتوانند زمان را با تاریخ برگزاری کارگاه آنلاین تنظیم کنند.

3- بررسی سخت‌افزارهای برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین

در روزگاری هستیم که بسیاری از مردم وقت خود را در فضای دیجیتال سپری می‌کنند. و کمتر کسی هست که اینترنت مناسب یا دوربین و کامپیوتر نداشته باشد. با این حال به داشتن این موارد به عنوان تجهیزات لازم برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین اشاره می‌کنیم:

میکروفون: اگر از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید به احتمال زیاد لپ‌تاپ دارای یک میکروفون داخلی است. البته اغلب این میکروفون‌ها از کیفیت مناسبی برخوردار نیستندو به همین خاطر ممکن است به نرم‌افزارهایی برای فیلتر نویز نیاز داشته باشید.

هدست: از میکروفون هدست، بی‌سیم استفاده کنید. این میکروفون‌ها به شما اجازه می‌دهند هنگام برگزاری کارگاه کمی تحرک داشته باشید و کم‌تر مجبور باشید خودتان را به لپ‌تاپ بچسبانید.

دوربین: همه لپ‌تاپ‌ها یک وب‌کم داخلی دارند. اگر تمایل دارید تصاویر با کیفیت داشته باشید، بهتر است از یک وب‌کم حرفه‌ای استفاده کنید.

اتصال اینترنت: کیفیت پائین اتصال به اینترنت همیشه دردسر ساز است. هر طور شده قبل از کارگاه پهنای باند اینترنت را چک کنید.

4- پیش از شروع کارگاه، محتوا را آماده کنید.

توصیه می‌کنم قبل از برگزاری کارگاه محتوای خودتان را در قالب پاورپوینت، ویدئوهای از قبل آماده شده و تصاویر، آماده کنید. محتوای از پیش آماده شده به شما در صرفه‌جویی در زمان و درک مفاهیم پیچیده برای مخاطبان کمک می‌کند.

5- موانع برگزاری کارگاه را به حداقل برسانید.

موانع و تداخلات برگزاری کارگاه آنلاین اغلب مربوط به تداخلات فنی است. بهتر است پیش از برگزاری کارگاه این تداخلات را پیش‌بینی کرده و به حداقل برسانید.

تداخل صوتی

1- تلفن‌ها را قطع کرده و موبایل خود را در حالت پرواز قرار دهید. زنگ‌ موبایل و تلفن هم کیفیت صدای شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند و هم باعث پرت شدن حواستان می‌گردند.

2- اگر میکروفون از طریق کابل به کامپیوتر متصل است، مطمئن شوید کابل آن از روی کابل‌های دیگر عبور نمی‌کند، چرا که این وضعیت موجب نویز می‌شود.

تداخل تصویری

1-پس زمینه ساده را برای تصویر خود انتخاب کنید. بهتر است اشیاء اضافه یا تزئینی را از پشت سرتان بردارید و از قابلیت زوم دوربین برای حذف بخشی از پس‌زمینه استفاده کنید.

2- قبل از کارگاه مطمئن شوید که دوربین سالم است و لنز دوربین عاری از لکه و خراشیدگی است.

تداخل اتصال

1-مطمئن شوید برنامه یا ویندوز در حال بروزرسانی نیست. بروزرسانی در حین برگزاری کارگاه آنلاین، کیفیت اتصال اینترنت را بسیار تحت تاثیر قرار می‌دهد.

2- تمام سرویس‌های همگام سازی داده‌ها مانند سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری را خاموش کنید.

3- مطمئن شوید که در حین کارگاه پخش ویدئو از یوتیوب، حجم پهنای باند شما را اشغال نمی‌کند.

4- دستگاه‌های غیرضروری متصل به اینترنت را قطع کنید.

بخشی از موانع احتمالی در حین برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین می‌توانند غیرقابل پیش‌بینی باشند و یا برطرف ساختن این موانع شما را به دردسر اندازد. پس توصیه می‌کنم برای برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین حتما از پشتیبانی پلتفرم‌های برگزاری کارگاه آنلاین مانند پلتفرم دکترلینک استفاده کنید تا هنگام برگزاری از کمک‌های تیم پشتیبانی فنی آن بهره ببرید.

پلتفرم برگزاری کارگاه روانشناسی دکترلینک

ویژگی‌های پلتفرم برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین دکترلینک

  • امکان برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین و گروه درمانی تا سقف 1000 نفر
  • امکان رکورد کارگاه آنلاین و فروش فیلم به صورت جداگانه
  • امکان یادآوری کارگاه آنلاین به مخاطبان
  • امکان ارائه گواهی‌نامه برای مخاطبان
  • برخورداری از پنل مالی مختص کارگاه

کلام پایانی

برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین، امروزه از اهمیت زیادی برای تبادل دانش با مخاطبان و کمک به آن‌ها دارد. همچنین این کارگاه‌ها تاثیر زیادی در ساخت برند شخصی درمانگران و روانشناسان دارد.

برجسته‌ترین ویژگی این کارگاه‌ها، خاصیت تعاملی آن‌هاست. در این کارگاه‌ها مخاطبان می‌توانند به صورت صوتی و تصویری یا متنی با روانشناسان تعامل داشته باشند.

در این مقاله سعی کردیم به هرآنچه پیرامون برگزاری یک کارگاه روانشناسی آنلاین وجود دارد، بپردازیم.

اگر تمایل به برگزاری کارگاه‌های روانشناسی از طریق پلتفرم دکترلینک هستید با شماره‌های 09120044824 و 02122067635 تماس حاصل فرمائید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک

تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳

سلامت روان از اهمیت بسزایی برخوردار است و اثر مستقیمی بر سلامت جسم دارد زیرا جسم و روح مانند تار و پود یک پارچه هستند و در صورت آسیب یکی دیگری نیز آسیب می بیند. برای برخورداری از سلامت روان و حل مشکلات روحی و روانی مراجعه به روانشناس و مشاور الزامی است . امروزه با افزایش مشکلات روحی و روانی در جامعه اهمیت و نقش موثر روانشناسی در زندگی  و وجود روانشناس و مشاور بیشتر احساس می شود. با تبریک این روز به جامعه روانشناس و مشاور و همه آنانی که برای آرامش روانی جامعه تلاش می کنند.


مریم بیگی و سعید بیگی

 

به رسم هر سال در این روز با ارزش، تیم فروش دکترلینک برای دوستانی که طی یک هفته آینده اقدام به سفارش محصول دکترلینک نمایند از ۲۰٪ تخفیف این روز  برخوردار می شوند.

 

برای سفارش محصول دکتر لینک لطفا با شماره های ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ و ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ تماس بگیرید و حتما ذکر کنید که از تخفیف ۲۰٪ روز روانشناس استفاده می کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک

CRM روانشناسی

ویژگی های CRM روانشناسی

  • جذب مراجع بیشتر به کلینیک روانشناسی
  • ایجاد نظم در کلینیک روانشناسی
  • رضایت درمانگر از محاسبه دقیق سهم کلینیک و سهم درمانگر
  • افزایش درخواست ویزیت بیشتر توسط مراجع
  • افزایش دامنه فروش در کلینیک روانشناسی
  • امیدواری مدیر و سهام داران کلینیک از تاسیس کلینیک روانشناسی

5 ویژگی و امکانات CRM روانشناسی که لازمه‌ موفقیت هر کلینیک است
تو دنیای کسب‌وکار امروز که عصر دیتا هم هست، فروش اصلا کار ساده‌ای نیست. احتمالا شما هم متوجه شدید که همه‌چی به مراجع بستگی داره، کلینیکی برنده‌اس که بتونه ارتباطش رو با مراجعین خیلی خوب حفظ کنه. و میدونید که باید یه مزیتی برای شکست رقبا داشته باشه. پس برای موفقیت باید منظم باشید و از کوچیک‌ترین اطلاعات هم راجع‌به مراجعین، نگذرید. همه این نیازمندی‌هایی که گفتم رو، میشه با یه نرم ‌افزار مدیریت ارتباط با مراجعین یا همون CRM روانشناسی رفع کرد. تو این مقاله براتون توضیح میدم، که چرا اینقدر قاطعانه راجع به CRM روانشناسی صحبت کردم. و اصلا مگه CRM روانشناسی چه ویژگی‌هایی داره که داشتنش اینقدر مهم میشه؟ و اینکه چطور میتونه کلینیک تون رو زیرورو کنه؟

امکانات نرم افزار CRM روانشناسی
قبلا گفتیم که CRM روانشناسی یه نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مراجعین هست که به برقراری ارتباط درست و اصولی با مراجعین، کمک می‌کنه. یکی از ساده‌ترین کاربردهای CRM روانشناسی اینه که اطلاعات مراجعین رو ذخیره می‌کنید و توی تمام مراحل یه فروش موفق، می‌تونین از قابلیت‌های CRM روانشناسی کمک بگیرین. اما چه ویژگی‌هایی این نرم‌افزار رو اینقدر خاص کرده؟

 

5 مورد از مهم‌ترین ویژگی ‌ها و امکانات نرم ‌افزار CRM روانشناسی
۱- ایجاد نظم در کلینیک روانشناسی
هنگامی که مسئول پذیرش یک دفتر یا سررسید را روی میز خود برای مدیریت نوبت ها میگزارد و انتظار دارد همه چی خاطرش بماند اولین نقطه بی نظمی نمایان می شود. مسیری که همیشه با شکست، نارضایتی و خطای انسانی فراوان رو برو می شود. هنگامی که یک کلینیک روانشناسی از CRM روانشناسی استفاده می کند از نوبت دهی یا نوبت گیری و حتی پیگیری نوبت به صورت خودکار و خیلی راحت اجرا می شود.
۲- کاهش خطای محاسبه سهم کلینیک و سهم درمانگر
یکی از بزرگترین نگرانی های مدیران و حسابداران کلینیک های روانشناسی محاسبه سهم هاست که باید فعالیت یک ماه مسئول پذیرش را که در دفتر نوشته شده را وارد اکسل کنن و دونه دونه هزینه ها را محاسبه کنند. ممکن است چالش های تخفیفی هم داشته باشند که خود یک دردسر دیگر به حساب می آیند. همیشه محاسبه هزینه اگر خود درمانگر معرف باشد یا کلینیک معرف باشد و مخصوصا اگر درصد سهم آن ها متفاوت باشد یک چالش بزرگ دیگر می باشد که همه این ها توسط CRM روانشناسی رفع می شود.
۳- افزایش رضایت مراجعین روانشناسی
هنگامی که یک مرکز روانشناسی برای نوبت های مراجعین زمانی را تنظیم میکند نیاز دارد به آن مراجع در زمان ویزیت ایشان یا زودتر یادآوری کند، معمولا این کار با اشتباه صورت میگیرد یا به کلی فراموش می شود. وجود یک سیستم crm روانشناسی می تواند این فرایند را به صورت خودکار برای مراکز روانشناسی آسان کند و دیگر دغدغه یادآوری نوبت ها را در بخش پذیرش نخواهید داشت.
۴- گسترش دامنه فروش کلینیک روانشناسی
وقتی شما یک بستر مناسب برای گسترش کاری داشته باشید می توانید کانال های درآمدی خود را بیشتر کنید این موضوع با داشتن یک ابزار مناسب امکان پذیر می شود. مثلا شما می توانید با داشتن یک crm روانشناسی بغیر از ویزیت های روانشناسی به برگزاری گروه درمانی یا برگزاری کارگاه های روانشناسی هم فکر کنید یا حتی فروش فیلم های روانشناسی این موضوع می تواند دامنه فروش کلینیک روانشناسی را بیشتر کند.
۵- وفاداری کارمندان و درمانگران به کلینیک روانشناسی
تیم مهم ترین رکن موفقیت یک کسبوکار می باشد، وقتی شما یک تیم قوی و وفادار به کارتان دارید می توانید رشد بیشتری داشته باشید، این رضایت و وفاداری از یک نقطه آغاز می شود به نام نظم. وقتی کلینیک شما نظم داشته باشد و همه چیز شفاف دیده شود همه افرادی که در مجموعه شما کار می کنند می توانند به شما وفادار باشند و با عشق بیشتری به محل کار خود بروند.

 

آیا شما منشی یا مدیر یک کلینیک روانشناسی هستید؟ آیا می دانید وجود یک CRM روانشناسی می تواند به کلینیک شما کمک کند تا بهترین ورژن کاری شما و سرویس دهی شما در نظر مردم نمایش داده شود؟ همین الان با شماره های ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر لینک