ویژگی های CRM روانشناسی

  • جذب مراجع بیشتر به کلینیک روانشناسی
  • ایجاد نظم در کلینیک روانشناسی
  • رضایت درمانگر از محاسبه دقیق سهم کلینیک و سهم درمانگر
  • افزایش درخواست ویزیت بیشتر توسط مراجع
  • افزایش دامنه فروش در کلینیک روانشناسی
  • امیدواری مدیر و سهام داران کلینیک از تاسیس کلینیک روانشناسی

5 ویژگی و امکانات CRM روانشناسی که لازمه‌ موفقیت هر کلینیک است
تو دنیای کسب‌وکار امروز که عصر دیتا هم هست، فروش اصلا کار ساده‌ای نیست. احتمالا شما هم متوجه شدید که همه‌چی به مراجع بستگی داره، کلینیکی برنده‌اس که بتونه ارتباطش رو با مراجعین خیلی خوب حفظ کنه. و میدونید که باید یه مزیتی برای شکست رقبا داشته باشه. پس برای موفقیت باید منظم باشید و از کوچیک‌ترین اطلاعات هم راجع‌به مراجعین، نگذرید. همه این نیازمندی‌هایی که گفتم رو، میشه با یه نرم ‌افزار مدیریت ارتباط با مراجعین یا همون CRM روانشناسی رفع کرد. تو این مقاله براتون توضیح میدم، که چرا اینقدر قاطعانه راجع به CRM روانشناسی صحبت کردم. و اصلا مگه CRM روانشناسی چه ویژگی‌هایی داره که داشتنش اینقدر مهم میشه؟ و اینکه چطور میتونه کلینیک تون رو زیرورو کنه؟

امکانات نرم افزار CRM روانشناسی
قبلا گفتیم که CRM روانشناسی یه نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مراجعین هست که به برقراری ارتباط درست و اصولی با مراجعین، کمک می‌کنه. یکی از ساده‌ترین کاربردهای CRM روانشناسی اینه که اطلاعات مراجعین رو ذخیره می‌کنید و توی تمام مراحل یه فروش موفق، می‌تونین از قابلیت‌های CRM روانشناسی کمک بگیرین. اما چه ویژگی‌هایی این نرم‌افزار رو اینقدر خاص کرده؟

 

5 مورد از مهم‌ترین ویژگی ‌ها و امکانات نرم ‌افزار CRM روانشناسی
۱- ایجاد نظم در کلینیک روانشناسی
هنگامی که مسئول پذیرش یک دفتر یا سررسید را روی میز خود برای مدیریت نوبت ها میگزارد و انتظار دارد همه چی خاطرش بماند اولین نقطه بی نظمی نمایان می شود. مسیری که همیشه با شکست، نارضایتی و خطای انسانی فراوان رو برو می شود. هنگامی که یک کلینیک روانشناسی از CRM روانشناسی استفاده می کند از نوبت دهی یا نوبت گیری و حتی پیگیری نوبت به صورت خودکار و خیلی راحت اجرا می شود.
۲- کاهش خطای محاسبه سهم کلینیک و سهم درمانگر
یکی از بزرگترین نگرانی های مدیران و حسابداران کلینیک های روانشناسی محاسبه سهم هاست که باید فعالیت یک ماه مسئول پذیرش را که در دفتر نوشته شده را وارد اکسل کنن و دونه دونه هزینه ها را محاسبه کنند. ممکن است چالش های تخفیفی هم داشته باشند که خود یک دردسر دیگر به حساب می آیند. همیشه محاسبه هزینه اگر خود درمانگر معرف باشد یا کلینیک معرف باشد و مخصوصا اگر درصد سهم آن ها متفاوت باشد یک چالش بزرگ دیگر می باشد که همه این ها توسط CRM روانشناسی رفع می شود.
۳- افزایش رضایت مراجعین روانشناسی
هنگامی که یک مرکز روانشناسی برای نوبت های مراجعین زمانی را تنظیم میکند نیاز دارد به آن مراجع در زمان ویزیت ایشان یا زودتر یادآوری کند، معمولا این کار با اشتباه صورت میگیرد یا به کلی فراموش می شود. وجود یک سیستم crm روانشناسی می تواند این فرایند را به صورت خودکار برای مراکز روانشناسی آسان کند و دیگر دغدغه یادآوری نوبت ها را در بخش پذیرش نخواهید داشت.
۴- گسترش دامنه فروش کلینیک روانشناسی
وقتی شما یک بستر مناسب برای گسترش کاری داشته باشید می توانید کانال های درآمدی خود را بیشتر کنید این موضوع با داشتن یک ابزار مناسب امکان پذیر می شود. مثلا شما می توانید با داشتن یک crm روانشناسی بغیر از ویزیت های روانشناسی به برگزاری گروه درمانی یا برگزاری کارگاه های روانشناسی هم فکر کنید یا حتی فروش فیلم های روانشناسی این موضوع می تواند دامنه فروش کلینیک روانشناسی را بیشتر کند.
۵- وفاداری کارمندان و درمانگران به کلینیک روانشناسی
تیم مهم ترین رکن موفقیت یک کسبوکار می باشد، وقتی شما یک تیم قوی و وفادار به کارتان دارید می توانید رشد بیشتری داشته باشید، این رضایت و وفاداری از یک نقطه آغاز می شود به نام نظم. وقتی کلینیک شما نظم داشته باشد و همه چیز شفاف دیده شود همه افرادی که در مجموعه شما کار می کنند می توانند به شما وفادار باشند و با عشق بیشتری به محل کار خود بروند.

 

آیا شما منشی یا مدیر یک کلینیک روانشناسی هستید؟ آیا می دانید وجود یک CRM روانشناسی می تواند به کلینیک شما کمک کند تا بهترین ورژن کاری شما و سرویس دهی شما در نظر مردم نمایش داده شود؟ همین الان با شماره های ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ تماس بگیرید.