هر چه می توانید کارکردها را آنلاین و همراه با تکنولوژی پیش بروید
در فن آوری سرمایه گذاری کنید  و از نوآوری های تکنولوژی کمال بهره را ببرید. هر چه را که می توان اتوماتیک کرد و توسط دستگاه، ماشین، تجهیزات و سیستم ها انجام داد، دستی انجام ندهید.
مثلا ثبت ورود و خروج بیماران و مراجعین را می توان دستی در یک دفتر نوشت یا با یک سیستم هوشمند، کاملا اتوماتیک کرد. پیگیری درمانی را بیشتر کنید که مشتریان به شما وفادار بمانند.
فرآیندهای مطب را برون سپاری کنید
یک روش راهبردی برای برون سپاری تدوین کنید. حالا از فرآیندهای کسب و کار خود شامل فرآیندهای اصلی که همان فرآیندهای سرویس دهی شما هستند، فرآیندهای مدیریتی و همچنین فرآیندهای پیگیری هر کدام را که تشخیص می دهید مناسب برون سپاری است مورد بررسی دقیق تری قرار دهید. فرآیندی مانند Follow-Up بیماران و مراجعین را می توانید برون سپاری کنید. دیگر اینکه حالا می توانید با فراغ بال بیشتر و تمرکز بهتر به طبابت تخصصی خود بپردازید.
کاغذ را حذف کنید، به سمت سیستم های بدون کاغذ بروید
کاغذ یعنی هزینه، یعنی پول، فقط پول کاغذ نیست که پرداخت می شود. این سیستم کاغذی است که هزینه های مختلف و بسیار زیادی را به شما تحمیل می کند. نیروی انسانی، تجهیزات و دیگر متعلقات سیستم های کاغذی هزینه بردار هستند. مدیریت اسناد و مدارک کاغذی، وقت گیر است و گران تمام می شود. طبقه بندی، پرکردن و تکمیل فرم ها و برگه ها، بایگانی و همچنین جستجو و پیداکردن آن ها در وقت نیاز به زمان، مکان، منشی و خیلی چیزهای دیگر احتیاج دارد
خرید یک اسکنر البته با دستگاه تغذیه اتوماتیک و دیجیتال کردن تمام اسناد مهم و نگهداشتن آن ها در فایل های الکترونیکی امن به صورت نظام مند و سازمان یافته به صرفه جویی در فضا و هزینه های اداری شما بسیار کمک می کند. اسناد و سوابق بیماران مهم و حیاتی هستند. پس اهمیت بسیار دارد که حفظ و نگهداری آن ها مورد توجه خاص قرار گیرد. سیستم شبکه، سرور و روش بک آپ گیری باید بسیار کارآمد باشد. امنیت این سیستم را نیز فراموش نکنید. البته تکنولوژی دکتر لینک برای همه گذینه ها راهکار های متعدد مدیریتی دارد.
#پزشکی #بیمارستان #سلامتی #مدیریت #موفقیت #کلینیک