فاکتورهای اساسی رضایت بیماران در مراکز درمانی شامل ۳ بخش می باشد. مکانیزم های خدمت دهی مرکز درمانی، پرسنل کارآزموده از اپراتور مرکز درمانی تا پزشک، و در نهایت یک محیط کاملا محترمانه که با احترام، با مراجعین برخورد می نماید.


سیستم های نوبت دهی و مدیریت صف، کلینیک ها، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها را قادر می سازند، تا بیماران بدون دردسر نوبت خود را دریافت نموده و خدمت دهی بطور کاملا قابل قبول برای بیماران ارائه شود.


بهبود سرعت و کیفیت خدمات، بهبود ضریب عملکرد کارکنان واحد درمانی، کاهش اضطراب بیماران همه و همه با سیستم مدیریت مراکز درمانی دکتر لینک قابل دستیابی است. حتی با افزایش مراجعه بیماران به مرکز درمانی خللی در انجام کار بوجود نمی آید و فشار کاری کارکنان بالا نخواهد رفت. همچنین کاهش اضطراب بیمار و به حداقل رساندن زمان انتظار بیمار با استفاده از سیستم مدیریت مراکز درمانی دکتر لینک قابل دستیابی است.

سیستم نوبت دهی آنلاین شامل :  سیستم نوبت دهی تلفنی، سیستم نوبت دهی اینترنتی و سیستم نوبت دهی اپلیکیشن موبایل است، که زمان انتظار بیمار برای دریافت نوبت را کاهش داده و موجب بهبود بهره وری خواهد شد.

ایجاد یک محیط دوستانه با بهره گیری از پرسنل زبده ای که با احترام، به مراجعین خدمت میدهند نیز موجب بهبود بهره وری واحد درمانی می شود.

پروسه و مراحل خدمت دهی به بیماران و حرکت بیمار از پذیرش بیمارستان تا ویزیت و یا بستری شدن در مرکز درمانی را با استفاده از علائم نوشتاری یا راهنماهای دیجیتالی و علائم دیداری را می توان تسهیل بخشید.

در پایان خدمت دهی به بیماران با استفاده از سیستم های نظر سنجی نحوه عملکرد واحد درمانی و یا بیمارستان را ارزیابی نمایید.

با انجام موارد ذکر شده می توانید بهره وری خود در مدیریت مرکز درمانی را بالا برده و به بهترین نحوه پاسخگوی نیاز مراجعین خود باشید. جهت دریافت مشاوره در زمینه مدیریت مطب و مدیریت کلینیک با مشاوران دکتر لینک در تماس باشید.

مقالات مرتبط:

مدیریت ارتباط با مشتریان ویژه پزشکان

پرسنل و سمت آنها را چگونه تعریف کنیم؟ (مدیریت افراد در دکتر لینک)

چرا باید به سیستم مدیریت مراکز درمانی دکتر لینک اعتماد کنیم؟

مدیریت نارضایتی همراه بیمار