چرا را باید از نرم افزار برای ثبت مراجعین روانشناسی استفاده کنیم؟
نرم افزار ثبت مراجعین روانشناسی یک ابزار برای مدیریت روابط و تعاملات با مراجعین مرکز مشاوره روانشناسی است. با استفاده از نرم افزار مناسب روانشناسی می توانید اطلاعات مربوط به مراجعین را در یک مکان مرکزی ذخیره کنید، فرصت های ثبت نوبت روانشناسی را شناسایی کنید، چالش های خدمات را پیش بینی کنید و کارگاه های روانشناسی را بهتر مدیریت کنید.
هدف از نرم افزار روانشناسی ساده است: بهبود روابط با مراجعین برای رشد نوبت ها در یک بازه کوتاه مدت در مرکز روانشناسی

 

آیا داشتن نرم افزار روانشناسی باعث رشد مراجعین می شود؟
نرم افزار روانشناسی می تواند به شما کمک کند تا با مراجعین خود در ارتباط بمانید، فرآیندهای نوبت دهی و حضور مراجعین در ساعت های خود ساده سازی کنید و سودهی مرکز خود را افزایش دهید.
با دسترسی به داده ها و تحلیل آنها، می توانید خدمات شخصی سازی شده ای را برای مراجعین خود ارائه دهید که منجر به وفاداری و رضایت آنها می شود.
مراجعین وفادار به مرکز روانشناسی شما می توانند تبلیغ کننده حرفه ای برای شما باشند

 

چگونه بهترین نرم افزار روانشناسی را انتخاب کنیم؟
برای انتخاب بهترین نرم افزار روانشناسی برای نیازهای خود، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید، مانند:
تعداد نوبت های شما در ماه:
در صورتی که نوبت های شما زیر ۵۰۰۰ ویزیت در ماه باشد می توانید از سرویس های Pay as you Go استفاده کنید به این صورت است که تنها به میزانی که از سیستم استفاده می کنید هزینه پرداخت میکنید.
در صورتی که تعداد ویزیت های شما بالای ۵۰۰۰ ویزیت در ماه باشد بهترین گذینه استفاده از سرویس Enterprise می باشد که یک بار پرداخت و سالانه فقط هزینه پشتیبانی پرداخت میکنید.
 
شما مدیر یا منشی یا درمانگر یک مرکز روانشناسی هستید و دنبال یک نرم افزار روانشناسی می گردید؟ نرم افزار مدیریت مراکز روانشناسی دکتر لینک بهترین ابزار برای مدیریت بهتر و رشد مراجعین مرکز مشاوره و روانشناسی شما می باشد. همین الان برای مشاوره بیشتر و مشاهده دمو تماس بگیرید: ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ و ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵