من مدیر یک مرکز روانشناسی هستم و مدتی هست دنبال یک نرم افزار یا سیستم مدیریت مراکز و کلینیک های روانشناسی هستم.

از نظر من موارد زیر خیلی حائز اهمیت هستن:

  • در دسترس بودن
  • قابل اعتماد بودن
  • امکان دیدن گزارش های کاری
  • داشتن حسابداری کامل
  • امکان مدیریت گروه درمانی
  • امکان مدیریت کارگاه های روانشناسی
  • امکان نوبت دهی آنلاین بر روی سایت کلینیک
  • عدم تداخل نوبت های آنلاین و حضوری
  • امکان مشاهده عملکرد درمانگران

همه موارد فوق برای من خیلی پر اهمیت می باشد.

پس توی گوگل شروع به جستوجو کردم تا این با نرم افزار کلینیک روانشناسی دکتر لینک آشنا شدم. این نرم افزار همه نیاز های من را در این بخش از کسبوکارم به خوبی پوشش می دهد.

با وارد شدن به بازار پر رقابت کلینیک های روانشناسی دیگر امکان حضور در این بازار با استفاده از روش های سنتی مدیریتی اصلا امکان پذیر نمی باشد.

برنامه ریزی من در ابتدا این بود تا از طریق اکسل بتوانم این موضوع را مدیریت کنم ساعت ها روی تمپلیت این موضوع زمان گذاشتم ولی نتیجه بخش نبود.

روزی که با دکتر لینک آشنا شدم، تیم دکتر لینک با همه چالش های مراکز روانشناسی آشنا بودن و خیلی راحت من را برای راه اندازی این سیستم حمایت و همراهی کردن.

این تیم در ابتدا یک مشاوره ۲ ساعته آنلاین داشتن که در این مشاوره دموی نرم افزار کلینیک روانشناسی را به صورت کامل برای من شرح دادند. سپس سیستم را برای من با دامنه اختصاصی خودم راه اندازی کردند تا من یک ماه رایگان و بدون هزینه ازین سیستم استفاده کنم.

در این یک ماه تیم پشتیبانی دکتر لینک در هر ساعت پاسخگوی من بودند و مشکلات من را به خوبی شناسایی تلفنی یا آنلاین حل می کردند.

آموزش همه افراد پذیرش به خوبی و با دقت انجام شد و همه کارمندان بخش پذیرش الان می تواند از این سیستم به خوبی استفاده کنند و کلیه فرایند های کاری را در سیستم وارد کنند.

یکی از ویژگی هایی که این سیستم خیلی منو به خودش جذب کرد داشبورد مالی و حسابداری روانشناسی این سیستم می باشد که توانست کلیه دغدغه های من را در طول ما و درگیری با درمانگرانم را حل کنند. خود درمانگرانم می توانند از طریق سیستم نوبت های خود را به همراه هزینه های پرداختی مشاهده کنند.

این سیستم شفافیت کاملی از عملکرد مالی درمانگر به نمایش می گذارد

یکی از بزرگترین چالش های من در کلینیک نوبت های غیرحضوری بود که با این سیستم به راحتی حل شد، این سیستم با داشتن زیر ساخت مناسب برای مشاوره آنلاین تصویری و همچنین مشاوره تلفنی برای برقراری تماس امن (عدم نمایش شماره موبایل درمانگر و درمانجو) توانست همه نیاز های من را در این امر به خوبی حل کرد.

وقتی با سیستم دکترلینک آشنا شدم درآمد کلینیک روانشناسی هم افزایش پیدا کرده چون توانستم با برگزاری کارگاه های روانشناسی قیمت مناسب مراجعین جدید را به مرکز روانشناسی ام داشته است.

این بخشی از تجربه من درمورد استفاده از سیستم دکترلینک بود. امیدوارم بتونه به دوستانی که تازه کلینیک روانشناسی تاسیس کرده اند کمک شایانی بکند.

من تشکر ویژه ای از آقای مهندس بیگی مدیریت محترم مجموعه دکتر لینک دارم که بنده را خیلی خوب و حرفه ای مشاوره و همراهی کردند.

 

این گوشه ای از مصاحبه تیم بازاریابی دکترلینک با جناب آقای سیاوش بهزاد می باشد که افتخار دادند این زمان را به ما بدهند.

اگر شما مدیر کلینیک روانشناسی هستید می توانید برای اطلاع بیشتر از خدمات دکترلینک با شماره های ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ تماس بگیرید.