همیشه وقتی کسی برای پیگیری وضعیت به ما تماس میگیرد این حس خوب ایجاد می شود که چقدر برای آن مرکز اهمیت دارد که با من تماس گرفتن.

چقدر من براشون مهم و با ارزش هستم.

این جمله می تواند کلا مسیر وفاداری را برای مشخص مورد نظر عوض کند، خیلی از مراکز روانشناسی از این موضوع غافل هستند.

چطوری در مرکز روانشناسی پیگیری درمان انجام دهیم؟

مواردی که می توان بدون داشتن یک نرم افزار کلینیک روانشناسی و ماژول پیگیری درمان روانشناسی انجام داد را اینجا باهم بررسی می کنیم.

۱- داشتن یک سر رسید تاریخ دار که بتوانید جدای از نوشتن نوبت ها یک صفحه یا فضای خالی داشته باشد که این عنوان را بنویسید: پیگیری درمان و اسامی و موبایل افرادی که در هفته گذشته در آن روز نوبت مشاوره داشته اند را بنویسید. صبح ساعت ۱۰ با همه اون افراد تماس میگیرید و جویای احوالشون میشید با این ادبیات:

سلام وقت بخیر آقای بیگی من کهکشانی هستم از کلینیک روانشناسی خورشید تماس میگیرم، شما هفته پیش با خانم دکتر نوروزی جلسه مشاوره داشتید مایل بودم تماس بگیرم و جویای رضایتتون بشم از عملکرد روانشناسمون

(بله، همه چی خوب بود) (خیر، اصلا اراضی نبودم)

اگر جواب اول یعنی، بله همه چی خوب بود را به شما گفت:

پاسخ: خیلی خوشحالیم که رضایت داشتید این حال خوبی که شما تجربه کردید نتیجه برنامه ریزی صحیحی است که ما توی این مدت درمورد کلینیک داشتیم. اگر موافق هستید من برای جلسه بعدی تون ساعت مشاور رو تنظیم کنم، چه روز و ساعتی مساعده براتون؟

و بعد یک زمان مشاوره جدید برای کلینیک...

ولی اگر جواب منفی بود، خیر اصلا راضی نبودم.

پاسخ: من خیلی عذرخواهی میکنم بابت این موضوعی که پیش اومده و شرمندم اجازه میدید من این موضوع رو با مدیریت کلینیک درمیان بزارم؟ (خدافظی می کنید و بعد از چند دقیقه تماس میگیرید)

من با مدیریت صحبت کردم و ایشان ازین موضوع خیلی ناراحت شدن، فرمودن برای شما یک زمان مشاوره دیگری با درمانگر دیگری تنظیم کنم بدون هیچ هزینه ای شما تشریف بیارید کلینیک.

تیر خلاصی به نارضایتی مراجع...

اتفاقی که می افتد، این است که مراجعه مجدد احساس بار ارزش بودن می کند. و یک امتیاز دیگر برای کلینیک ثبت می شود.

با همین " تماس های گوشه دفتری " می تونید ۳۰٪ نوبت های کلینیک را افزایش بدید.

بدون این که یک ریال هزینه تبلیغات کرده باشید.

حالا این را درنظر بگیرید که یک سیستم هوشمند مدیریت برای مراکز روانشناسی تهیه کنید که این فرایند را به صورت خودکار انجام می دهد.

دکتر لینک یک سامانه مدیریت مراکز روانشناسی می باشد که همه این فرایند پیگیری درمان روانشناسی را به صورت خودکار برنامه ریزی و مدیریت می کند، برای آشنایی بیشتر با خدمات ما با شماره های ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ تماس بگیرید.