سکانس اول:

میخوام یک کلینیک روانشناسی تاسیس کنم.

سکانس دوم:

یک سال گذشت و الان حدود ۲۰ تا درمانگر در کلینیک روانشناسی دارن فعالیت میکنن.

سکانس سوم:

درمانگر جدید میگیرم ولی اتاق ندارم بهشون بدم چیکار کنم؟

آغاز دوره جدید از توسعه کسب‌وکار روانشناسی با سیستم مدیریتی دکتر لینک

مشاوره روانشناسی تلفنی
شما ۵ اتاق دارید و نهایتا می توانید از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب حداقل دست پر ۱۳ تا مشاوره در هر اتاق با احتساب استراحت ۱ ساعته برای ناهار داشته باشید.

یعنی ۱۳ مشاوره با ۵ اتاق ۶۵ ویزیت روزانه.

آیا امکان دارد که شما این عدد را به ۱۰۰ برسانید؟ ما در دکترلینک این امکان را به شما می دهیم که حتی به ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ ویزیت در روز برسانیم.

چگونه؟

سیستم هوشمند مدیریت کلینیک روانشناسی دکتر لینک با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی های ارتباطی برای شما اتاق های مجازی تلفنی محیا می کند که بتوانید راس ساعت زمان مشاوره ارتباط بین مراجع و درمانگر را برقرار کنید با سرشماره اختصاصی کلینیک (۹۰۰۰xxxx) .

با این تکنولوژی هنگامی که نوبت مشاوره تلفنی روانشناسی ثبت می گردد دو پیامک برای مراجع و درمانگر ارسال می شود و زمان نوبت به همراه شماره ای که با آن ها تماس خواهد گرفت را اعلام میکند، راس زمان مشاوره سیستم تلفنی هوشمند ابتدا به درمانگر تماس میگیرد به محض پاسخ درمانگر سیستم به مراجع تماس میگیرد و ارتباط آن دو را برقرار می کند. ۵ دقیقه به پایان مکالمه اعلام می شود که زمان مشاوره ۵ دقیقه دیگر به پایان می رسد و هنگام اتمام مشاوره هم اعلام می شود که زمان مشاوره شما به پایان رسیده است. سپس تلفن به صورت خودکار قطع می گردد.

به همین راحتی می توانید فقط درمانگر جذب کنید و کسبوکارتون در کلینیک روانشناسی را توسعه دهید. همه فرایند ها در دکتر لینک مدیریت می شود.

هزینه توسعه کلینیک روانشناسی چقدر می باشد؟
موقعیت الان:

۵ اتاق با ۶۵ ویزیت در روز و ۱۶۹۰ ویزیت در ماه حدود متوسط ویزیت مشاوره روانشناسی ۴۰۰ هزار تومان و احتساب ۵۰-۵۰ سهم درمانگر ماهانه درآمد برای کلینیک ۳۳۸ میلیون تومان می باشد.

بعد از نصب سیستم هوشمند دکترلینک:

خرید خط با ۱۰۰۰ کانال یعنی ۵۰۰ تماس همزمانی: ۷۵ میلیون تومان + ۱۰ میلیون تومان هزینه های جانبی

سرمایه گذاری ۸۵ میلیون تومانی برای توسعه

جذب ۵۰۰ درمانگر به کلینیک روانشناسی هر درمانگر روزنه ۱۳ ویزیت می تواند داشته باشد یعنی ۶۵۰۰ ویزیت مشاوره در روز و در ماه ۱۶۹ هزار ویزیت با احتصاب ۵۰-۵۰ سهم کلینیک ۳۳ میلیارد تومان در ماه.

آیا این سرمایه گذاری اندک برای شما جذاب نیست که برای توسعه کلینیک روانشناسی خود اقدام کنید؟

سیستم مدیریت کلینیک روانشناسی دکتر لینک بزرگترین و کاملترین سیستم هوشمند مدیریتی برای مراکز روانشناسی می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ تماس بگیرید.